Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۶ کریدور اصلی در استان نیازمند ۶۵۸ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جعفر شهامت شامگاه سه شنبه  در جلسه بررسی وضعیت راه‌های استان و خدمت رسانی به آن‌ها اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی 9 کریدور ورودی و خروجی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طول کل راه‌های استان 17 هزار و 284 کیلومتر است گفت: 27 مجتمع خدماتی رفاهی، 9 دستگاه آب انبار، 10 مسجد بین راهی و 9 سکوی پلیس (استراحتگاه) در استان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طول راه‌های آسفالته در استان 11 هزار و 18 کیلومتر است افزود: در استان 9 کریدور وجود دارد که کریدور‌های گناباد به بیرجند، زاهدان به بیرجند، راور به دیهوک، بجستان به فردوس، اصفهان به طبس و یزد به طبس مهم تر است.

شهامت تصریح کرد: طول کریدور گناباد به بیرجند 172 کیلومتر، طول کریدور زاهدان به بیرجند 239 کیلومتر، طول کریدور راور به دیهوک 202 کیلومتر، طول کریدور بجستان به فردوس 40 کیلومتر، طول کریدور اصفهان به طبس 153 کیلومتر و طول کریدور یزد به طبس 148 کیلومتر است.

کمیته‌های سه‌گانه حمل‌ونقل کالا، مسافر و ترانزیت در سازمان راهداری ایران راه‌اندازی شدبهای بازی با جان مردم؛ «کمربندی بهشت‌ محمدی سنندج» در آتش اختلافات راهداری و شهرداری می‌سوزد

وی ادامه داد: همچنین سهم ترافیک در کریدورهای گناباد به بیرجند 39 درصد، زاهدان به بیرجند 41 درصد، راور به دیهوک 7 درصد، بجستان به فردوس 7 درصد، اصفهان به طبس 3 درصد، یزد به طبس 3 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در مجموع این شش کریدور اصلی در استان نیازمند 658 میلیارد و 798 میلیون ریال سرمایه گذاری برای تکمیل علائم اطلاعاتی، خط کشی، علائم ایمنی، روکش آسفالت، استراحتگاه‌ها و تابلوهای بالا سری ورودی‌ها است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های این استان تعریف شده است.

علیرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی شهرداری‌ها، مشارکت آنها در طرح‌های اقتصادی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این زمینه از شهرداران استان خواسته شده است تا با شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، زمینه مشارکت در این طرح‌ها را فراهم کنند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان‌جنوبی افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی شهرداری‌های استان حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بلا استفاده در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی این حوزه تعریف شده است و بر همین اساس موضوع محوری در اولویت‌گذاری برنامه‌های شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲، موضوع سرمایه‌گذاری است و امیدواریم که در سال‌جاری هم در امتداد برنامه‌های از پیش تعیین شده تحولات خوبی در حوزه‌های اقتصادی شهرداری‌ها را شاهد باشیم.

صفری با اشاره به کسب رتبه سوم شهرداری‌های استان در شناسایی و ثبت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح کشور، متذکر شد: سال گذشته شهرداری‌های خراسان‌جنوبی ۷۰ فرصت مهم سرمایه‌گذاری را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری شناسایی کردند و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری مقام سوم را در بین ۳۰ استان کشور به‌دست آورده‌اند.

وی تأکید کرد: با توجه به نتایج مثبت این طرح، موضوع سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری‌ها در طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های سال‌جاری هم قرار دارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌جنوبی گفت: امکان مشارکت و همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت دیگر شهرداری‌ها فراهم شده است.

کد خبر 739259

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی