Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف  ضمن تبریک هفته بهزیستی از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان در زمینه ساخت مسکن خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است.

زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد: تاکنون ۷۵ مورد را شناسایی کرده ایم و قرار است بهزیستی اقدامات اولیه در این خصوص از جمله صدور مجوز اطلاعات تکمیلی را در اختیار قرارگاه قرار دهد و سپاه نیز کار ساخت و ساز را انجام دهد.


لازم به ذکر است ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با کمک بلاعوض هفت میلیون تومانی بهزیستی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام می گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، شامگاه دوشنبه در آئین واگذاری مسکن مدد جویان استان گلستان اظهار کرد: اکنون بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در شهر و روستاهای استان گلستان در حال ساخت هستند که از این میزان هشت هزار و ۷۲۱ واحد مسکن حمایتی است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم سه هزار و ۶۴۱ واحد مسکن در شهر و روستاهای گلستان تحویل مددجویان امداد گلستان شد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ هزار و ۵۳۵ واحد تحویل متقاضیان شد، گفت: امروز این رقم به دو هزار و ۱۰۶ واحد رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستایی دارای مسکن هستند، یادآور شد: تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم این رقم را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

زنگانه با اشاره به اینکه گلستان مقید به ساخت سالانه هفت هزار واحد مسکونی روستایی است، اظهار کرد: اکنون ۲۶ هزار متقاضی به بانک‌ها معرفی شدند.


کد خبر 6079308

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام