Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:39:15 GMT

ادعای مضحک پمپئو درباره برنامه دفاع موشکی ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۵۰۰

ادعای مضحک پمپئو درباره برنامه دفاع موشکی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز سه شنبه در سخنانی مضحک مدعی شد که ایران حاضر است درباره برنامه موشکی خود مذاکره کند!

ادعای عجیب وزیر خارجه آمریکا در حالی بیان می شود که مسئولان عالی‌رتبه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده اند که برنامه موشکی تهران صرفاً جنبه دفاعی داشه و به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4668588

منبع: مهر

کلیدواژه: مایک پمپئو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!

وزیر دفاع آمریکا در دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن مدعی شد حفاظت از غیرنظامیان در غزه هم موضوعی اخلاقی است و هم راهبردی.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع امریکا در دیدار «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن، خواستار محافظت از غیرنظامیان در غزه شد.

آستین که کشورش نخستین حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، در ابتدای مذاکره خود با گالانت گفت: «محافظت از فلسطینی‌ها در غزه یک موضوع اخلاقی و راهبردی است».

حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون باعث شهادت بیش از ۳۲ هزار غیرنظامی شده که طبق آمارها بیش از ۷۰ درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت واشنگتن تا بازگشت تمام اسرای اسرائیلی آرام نمی‌گیرد.

او همچنین اوضاع انسانی در غزه را «فاجعه‌بار» توصیف کرد و گفت: «شمار تلفات غیرنظامی در غزه بسیار بالا و کمک‌ها بسیار کم است».

گالانت نیز گفت اسرائیل در هفت جبهه در حال جنگ است و آن‌ها به تلاش برای «شکست دادن حماس و بازگرداندن گروگان ها» ادامه می‌دهند.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که پس از گذشت ۶ ماه از نبرد در غزه، مقاومت فلسطین همچنان در حال مقابله با اشغالگران است و به گفته کارشناسان، این رژیم به اهداف خود در غزه نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!