Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیزابت جین کارول، خبرنگار و مقاله‌نویس آمریکایی روز دوشنبه گفت در نظر دارد علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای موضوع آزار و اذیت جنسی خود اقامه دعوی کند.

اخبار بین الملل_ کارول که که اخیرا رئیس جمهور این کشور را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده، به دیلی بیست گفت: من درباره طرح این اتهامات فکر نکرده بودم، اما اکنون دیگران مرا متقاعد کردند که این کار زیرکانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بتوانم وکیل باهوشی بگیرم، ممکن است بتوانیم راه حلی (قانونی) برای آن بیابیم. من این مسئله را بررسی خواهم کرد.

نویسنده و مقاله نویس آمریکایی ماه گذشته رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که نزدیک به ۲۳ سال پیش در اتاق پرو فروشگاهی او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.  پیشتر دو زن در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز اظهارات کارول را تائید کردند و گفتند که او داستان آزار جنسی خود را در دهه ۱۹۹۰ میلادی برای آن‌ها شرح داده است.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی کارول ضمن تکذیب آن گفت از این دسته زن‌ها خوشم نمی‌آید. این نویسنده آمریکایی پیشتر در ماه ژوئن گفته بود قصد پیگیری اقدام قانونی علیه رئیس جمهور آمریکا را ندارد.

ترامپ حدود دو دهه پیش (اواخر سال ۱۹۹۵ و اوایل سال ۱۹۹۶) جین کارول را در اتاق پرو یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این زن خبرنگار که هم اکنون ۷۶ ساله است، اعلام کرد: آقای ترامپ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به من حمله کرد. زمانی که اتاق پرو بسته شد، او مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. من در آن زمان ۵۲ ساله بودم.

جین کارول به تازگی در مصاحبه با روزنامه گاردین گفت به دنبال مطرح کردن موضوع آزار و اذیت جنسی از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا او ایمیل‌های تهدید به مرگ دریافت کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آزار و اذیت رئیس جمهور آمریکا آزار و اذیت پرو رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که تصویب بسته کمک‌های نظامی جدید به کیف به‌منظور حفظ وحدت بین‌المللی در جنگ با روسیه، حیاتی است.

زلنسکی گفت: انتقال سریع کمک‌های ایالات متحده به اوکراین توسط کنگره حیاتی است. ما می‌دانیم که دیدگاه‌های متفاوتی در مجلس نمایندگان در مورد چگونگی ادامه کمک‌ها وجود دارد، اما نکته کلیدی این است که موضوع کمک به اوکراین به عنوان یک عامل وحدت بخش حفظ شود.

زلنسکی در سخنرانی ویدئویی شبانه خود گفت که به جانسون گفته است که حملات روسیه به شهرهای اوکراین در حال افزایش است و تنها با تقویت نیروی دفاعی ما می‌توان آن را متوقف کرد.

به اذعان رئیس جمهور اوکراین، سربازان اوکراینی در میدان نبرد عقب مانده‌اند و با کمبود تجهیزات توپخانه‌ای مواجه هستند، در حالی که کمک‌های ایالات متحده در کنگره و اتحادیه اروپا در تحویل به موقع مهمات که قبلاً وعده داده بود، هنوز به دست اوکراین نرسیده است.

این در حالی است که روز گذشته یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که دولت اوکراین باید در مورد انتقال حقایق تلخ وضعیت میدان نبرد با مردم خود شفاف‌تر برخورد کند.

«جیمز روبین» مسؤول مرکز تعامل جهانی وزارت خارجه آمریکا، روز پنج‌شنبه در مصاحبه‌ای با پولیتیکو اعلام کرد که اوکراین در خصوص واقعیت‌های میدان نبرد با مردم خود چندان شفاف نیست.

مسؤول مرکز تعامل جهانی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که اگرچه اوکراین در مسیر درستی حرکت می‌کند، اما هنوز یک کشور کاملاً کامل از نظر رعایت دموکراسی نیست.

او گفت که مقامات کی یف ممکن است در مواردی در برابر آزادی اطلاعاتی، که برای ما عادی است، مقاومت کنند.

این دیپلمات آمریکایی از دولت اوکراین خواست هنگام نظارت بر پوشش رسانه‌ای جنگ، محدودیت کمتری قائل باشد. وی یادآور شد که در برخی روزها، خبرنگاران جنگ مواردی را گزارش می‌کنند که لزوماً به نفع ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین نیست.

دیگر خبرها

  • اردوغان با بایدن دیدار می‌کند
  • ادعای زلنسکی درباره حمله پوتین به خاک ناتو
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد
  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین