Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد روز جمعه این هفته در تهران برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 22:12 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۸۶۹

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد روز جمعه این هفته در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح روز جمعه بیست و هشتم تیرماه بر سر مزار شهید نیکزاد در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

پیکر شهید نیکزاد در روز جمعه ۲۷ تیر سال ۹۵ در میان جمع انبوه خانواده، بستگان و دوستان شهید و همچنین اهالی محله میدان خراسان تهران تشییع و در قطعه ۵۳ گلزار شهدا بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

«زهرا ملاطائفه» مادر این شهید مدافع حرم، درباره فرزندش ابوالفضل و ارادت او به حضرت ابوالفضل (ع) می‌گوید: خیلی حضرت ابوالفضل (ع) را دوست داشت، هیچ وقت صورتش را نبوسیدم. همیشه بازوانش را به نیت حضرت ابوالفضل (ع) می‌بوسیدم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید نیکزاد ابوالفضل نیکزاد مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود