Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که به دنبال تغییر نظام در ایران نمی‌گردد و تنها خواهان کمک کردن است!

به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه در نشستی با کابینه خود در کاخ سفید در سخنانی مدعی شد که آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و تنها می‌خواهد به ایران کمک کند!

وی همچنین در اظهاراتی واهی و مداخله‌جویانه از ایران خواست تا به طور کامل از یمن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ همچنین در اظهاراتی خصمانه با اشاره به اینکه پیشرفت اساسی در ایران حاصل شده است ادعا کرد که واشنگتن به دنبال مذاکره با تهران است اما عجله‌ای در این زمینه ندارد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد که «ایران اعلام آمادگی کرده تا بر سر برنامه موشکی خود به مذاکره بپردازد» .

به گزارش جماران، در حالی وزیرخارجه آمریکا مدعی آمادگی ایران برای مذاکره درباره برنامه موشکی خود شده که تهران همواره این موضوع را تکذیب و اعلام کرده مذاکره‌ای درباره این موضوع و تامین امنیت داخلی ایران انجام نخواهد داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دونالد ترامپ برنامه موشکی ایران مایک پمپئو مذاکره برنامه موشکی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا [کنار بیاییم]؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید؛ توقعات این‌ها تمامی ندارد. این‌ها تبعیت محض می‌خواهند؛ می‌گویند در مقابل ما تسلیم شوید. معلوم است که نظام اسلامی محال است تسلیم چنین زورگویی شود.

 

دیگر خبرها

  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان