Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@06:19:43 GMT

پیروزی استقلال در دومین دیدار تدارکاتی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۸۶۶

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه به برتری دست‌یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال که برای اردوی چند روزه در ترکیه به سر می‌برد، عصر امروز (سه‌شنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم فوتبال پترولول پولستی رومانی رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های استقلال را در این دیدار وریاغفوری (۲۲)، داریوش شجاعیان (۶۳) و علی دشتی (۷۵) به ثمر رساندند. تیم استقلال فردا به تهران بازمی‌گردد و پس از استراحت دو روزه تمریناتش را از شنبه هفته آینده پیگیری خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی استقلال ترکیه احمد سالک محمدحسن صادقی مقدم اکبر طبری عیسی شریفی آیت الله اعرافی بوئین و میاندشت محمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی روحیه بخش نساجی مقابل تراکتور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز جمعه با چند دیدار پیگیری شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف تراکتور تبریز رفت که در پایان با تک گل منصور باقری که دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند موفق به برتری در این بازی خانگی شد.

نساجی با این پیروزی شیرین خانگی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد..

شیرزاد ادهمی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی روحیه بخش نساجی مقابل تراکتور
  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان