Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که به دنبال تغییر نظام در ایران نمی‌گردد و تنها خواهان کمک کردن است!

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه در نشستی با کابینه خود در کاخ سفید در سخنانی مدعی شد که آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و تنها می‌خواهد به ایران کمک کند!

وی همچنین در اظهاراتی واهی و مداخله‌جویانه از ایران خواست تا به طور کامل از یمن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دونالد ترامپ همچنین در اظهاراتی خصمانه با اشاره به اینکه پیشرفت اساسی در ایران حاصل شده است ادعا کرد که واشنگتن به دنبال مذاکره با تهران است، اما عجله‌ای در این زمینه ندارد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد که «ایران اعلام آمادگی کرده تا بر سر برنامه موشکی خود به مذاکره بپردازد».

در حالی وزیرخارجه آمریکا مدعی آمادگی ایران برای مذاکره درباره برنامه موشکی خود شده که تهران همواره این موضوع را تکذیب و اعلام کرده مذاکره‌ای درباره این موضوع و تامین امنیت داخلی ایران انجام نخواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پمپئو برنامه موشکی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: رئیس جمهوریخواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت اوهایو در شبکه ان‌بی‌سی گفت: فکر نمی کنم که آمریکا در مرحله کنونی باید به طور مستقیم وارد اقدام نظامی علیه ایران شود.

با این حال وی در برنامه «میت دِ پرس» این شبکه آمریکایی مدعی شد که معتقد است اگر دولت آمریکا نتواند این موضوع را درک کند که با "درگیری های فزاینده ای" مواجه ایم، وارد درگیری گسترده تری خواهد شد که حق انتخاب های آن را کمتر می کند.

این مقام آمریکایی همچنین با ادعای اینکه "آمریکا باید خط قرمزهایی را هم برای ایران مشخص کند و به آن ثابت کند که از رژیم اسرائیل دفاع خواهد کرد"، گفت: شکست آمریکا در این زمینه، تبعاتی دارد که اوضاع را خطرناک تر هم خواهد کرد.

رئیس کمیته اطلاعات آمریکا همچنین به رای کنگره در باره طرح کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سایه تهدیدها از سوی مارجری تیلور گرین نماینده جمهوریخواه از ایالت جورجیا برای برکناری وی، فعلا از رسیدگی به این طرح اجتناب کرده است.

ترنر مدعی شد: با توجه به تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه، «متحدانی همچون اوکراین و رژیم اسرائیل به حمایت ما (آمریکا)» نیاز دارند. وی پیش بینی کرد این قانون با «حمایت قاطع» اعضای مجلس نمایندگان آمریکا مواجه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد