Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل نماینده کشور رومانی به برتری رسید.

به گزارش خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 دقیقه امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم پترولول پولستی رومانی رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

در ابتدا در دقیقه 12 استقلال روی کرنر ارسالی حریف دروازه‌اش را باز شده دید اما در دقیقه 22 سجاد آقایی کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم استراماچونی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و در دقیقه 63 و 75 توسط شجاعیان و علی دشتی استقلال را با نتیجه 3 بر یک از حریف پیش انداختند تا این مسابقه با این نتیجه به پایان برسد.

آبی‌پوشان در دیدار اول خود در کشور ترکیه مقابل نماینده نیجریه با پنج گل به پیروزی رسیده بودند.

تیم فوتبال استقلال فردا به اردوی خود در ترکیه پایان می‌دهد و آبی‌پوشان روز شنبه تمرینات خود را در تهران از سر می‌گیرند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغابداع ماده‌ای که مریخ را قابل سکونت می‌کند ماجرای قرار جالب حسین علیزاده و سایه/ ‌اثری که باعث حیرت ابتهاج شدظریف: در نیویورک اجازه تردد در سه ساختمان را دارم برداشت گلهای آفتابگردان در خرمشهربرتری استقلال مقابل حریف رومانیایی در دیداری دوستانه زندگی خانم صدر اعظم فیلم می‌شودشکایت شجریان از صداوسیما روی میز قاضی مسعودی مقاماولین مدال ایران در وزنه‌برداری معلولان جهان/ مرادی نقره گرفت اولین فیلم اسکار ۲۰۲۰ مشخص شد/ ماجرای فشن دختر عربگرانی 20 دلاری نفت در صورت بسته شدن تنگه هرمز راز جنایت کمپ "کاغذ دیر برسد" برخی کتب‌ درسی مهر به دست دانش‌آموزان نمی‌رسدسایر خبرهای داغ

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

مشاوره تلفنی رایگان

با کیفیت ترین نوارهای نازک،پد روزانه و ...

خانه‌ی بازی، بسازید (کسب و کاری پر سود)

1000 دقیقه مکالمه رایگان به مدت یک سال

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

قسطی جهیزیه بخرید

ورود همه آقایان ممنوع

فروش ویژه انواع نوار بهداشتی با کیفیت

مشهد،کیش با مناسب ترین قیمت

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

رویاهاتو ارزان انتخاب کن/از دست ندهید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه