Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@11:50:50 GMT

بارسلونا روی سیتی و PSG را سفید کرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۹۷۰

بارسلونا روی سیتی و PSG را سفید کرد!

بارسلونا طی ۵ فصل اخیر بازیکنان گرانقیمت فراوانی را به خدمت گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حدود یک دهه قبل نسل فوق العاده ای از ستاره های پرورش یافته در آکادمی لاماسیا به ترکیب اصلی این تیم راه یافته بودند و بارسلونا با ستاره هایی چون لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا، جرارد پیکه و بسیاری دیگر، طی یک دهه 4 بار موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رویه این باشگاه اسپانیایی طی چند فصل اخیر تغییر کرده و آنها تنها به خرید بازیکنان بزرگ و گرانقیمت روی آورده اند. طی 5 سال اخیر و از تابستان 2014، هیچ باشگاهی در دنیا به اندازه بارسلونا با خرید بازیکن به ارزش 969 میلیون پوند از این حیث پر خرج نبوده است. جالب اینجاست اگرچه از پاری سن ژرمن به عنوان باشگاهی پرخرج یاد می شود، اما آنها در رده هفتم تیم های پرخرج قرار دارند.

ستاره های گرانقیمتی چون فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، لوییس سوارز، فرانکی دی یونگ و برخی دیگر، به طور کلی ساختار این باشگاه را تغییر داده اند و دیگر خبری از حضور بازیکنان پرورش یافته در آکادمی در ترکیب نیست. عجیب اینجایست علیرغم خرید این بازیکنان گرانقیمت، بارسلونا در لیگ قهرمانان نسبت به گذشته ناموفق تر بوده و تنها یک بار موفق به کسب قهرمانی شده است.

منچسترسیتی با 894 میلیون پوند، یونایتد با 799 میلیون پوند، چلسی با 785 میلیون پوند، یوونتوس با 779 میلیون پوند و اتلتیکو با 718 میلیون پوند در رتبه های بعدی قرار دارند و جالب اینجاست پاری سن ژرمن تنها 694 میلیون پوند خرید طی این سالها داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند

صحبت‌های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در ۳۰ ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان‌تر کنند. 

آاس امروز گزارش داد که واکنش بازیکنان بارسلونا به منصرف شدن ژاوی از استعفا چندان مثبت نبوده است. تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در ۳۰ ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان‌تر کنند.

در واقع، چند روز بعد، ستاره لهستانی یک میهمانی باربیکیو در خانه‌اش ترتیب داد و بازیکنان با هم متحد شدند تا بهترین خداحافظی را با مربی انجام دهند. رختکن که در ابتدای فصل به خصوص پس از لو رفتن محتوای یک جلسه داخلی دچار مشکلاتی شده بود، تصمیم گرفت برای بهترین وداع با ژاوی هر کاری انجام دهد. نتایج بارسا بعد از اعلام استعفای ژاوی نیز نشان می‌داد بازیکنان کاملا متحد شده‌اند.

حالا ولی شرایط فرق کرده است. ژاوی از ایده خود برای رفتن عقب‌نشینی کرده و این رختکن را به لرزه درآورده است که به طور کلی این احساس را دارد که ژاوی در این ماه‌ها کاملاً با آنها صادق نبوده است. 

ارتباط مربی با بازیکنان خوب است، اما باید دید رختکنی که شامل گروه اسپانیایی‌ها، بازیکنان خارجی و بازیکنان جوان تیم می‌شود، از این پس چه واکنشی نشان خواهد داد. ژاوی بار دیگر به موضع قدرت برگشته و می‌خواهد برای فصل بعد تصمیماتی جدی و متفاوت بگیرد. برخی طبعا در این میان قربانی خواهند شد. ماموریت او حالا سنگین‌تر از تمام ماه‌های گذشته خواهد بود.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»