Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امین حیایی به یکی از شرکت‌کنندگان که درحال تعریف‌کردن خاطره‌ای از تأخیر خود به دلیل دوش‌گرفتن است، می‌گوید: «‌گفتن برو تا سفید نشدی بیرون نیا». حالا بخشی از واکنش‌های مردمی به این شوخی و جنجال‌های بعد از آن را بخوانید: 
روزی صدبار داریم‌ نژاد و رنگ و لهجه و اصالت همو به رگبار می‌بندیم، حالا واسه یه شوخی امین حیایی خونمون به جوش اومد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از فردا در فروشگاه‌ها تبلیغات می‌کنند سفید‌کننده امین حیایی موجود است! جالبه در بازبینی هم حذف نشده است!
امین حیایی یه حرفی زد به یه بنده خدایی تو برنامه عصرجدید حالا اینو علم کردن که آآآآآییی نژادپرستی کردی! فقط در واکنش به این‌که دوستای اون پسر سیستانی تو حموم نگهش داشته، گفت: بهت گفتن تا سفید نشی نمیزاریم بیای بیرون!
جدا باید توضیح بدیم چرا «شوخی» با رنگ پوست نژادپرستانه‌س؟ تورو خدا؟
به شوخی نژادپرستانه امین حیایی کاری ندارم. اون قهقهه زشت احسان علیخانی چی بود؟
یعنی منی که از نژادپرستی متنفرم، خصوصا اگر تفاوت رنگ پوست باشه، این حرف امین حیایی رو شوخی برداشت کردم نه چیز دیگه!
اگر شوخی نژادپرستانه امین حیایی به جای رسانه ملی در یک رسانه بین‌المللی انجام شده بود، قطعا برخوردهای جدی با آن صورت می‌گرفت. اما از آن‌جا که مشغول قلع و قمع‌کردن عادل فردوسی‌پور و امثال او هستند، قطعا فرصتی برای واکنش به این رفتارهای سخیف نخواهند داشت.
کارمون به جایی رسیده که از رسانه‌ ملی توی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه، داور مسابقه میاد با وقاحت تمام نژادپرستی رو در قالب شوخی به رخ میکشه و نه‌تنها کسی واکنشی نشون نمیده بلکه حتی ازش استقبال هم میکنن و کلی میخندن!!!
امین حیایی به رنگ پوست تیره یکی تو عصرجدید تیکه انداخت [پسره گفت حموم بودم تو حموم گیر کردم امین حیایی گفت انقد خودتو می‌شستی سفید شی] بعد همه خندیدن، این اتفاق تو غرب می‌افتاد، کل شبکه رو تعلیق میکردن.
حتی اگر امین حیایی خواست شوخی کنه، حرفش نژادپرستانه بود. به خاطر همین می‌گیم شوخی نژادپرستانه.

منبع: روزنامه شهروند برچسب ها: رویداد24 ، امین حیایی ، برنامه عصر جدید ، نژادپرستی امین حیایی ، حاشیه ، هنرمندان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امین حیایی برنامه عصر جدید حاشیه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم

 فروردین سال ۱۴۰۲ گزارش یک نزاع دسته‌جمعی در حاشیه اتوبان باقری به پلیس پایتخت اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی از ناحیه گردن چاقو خورده است و خونریزی شدیدی دارد که به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده جان باخت.

با مرگ وی، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان درگیری مرگبار آغاز کردند و مشخص شد مقتول از ماه‌ها قبل با یکی از دوستانش به نام محمود اختلاف پیدا کرده و همین امر منجر به کل‌کل در فضای مجازی نیز شده بود.

با روشن شدن این موضوع محمود ۲۸ ساله ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری اعتراف کرد، اما مدعی شد او ضربه چاقو را نزده است و دو نفر از دوستانش به نام‌های شهرام و اکبر مرتکب قتل شده‌اند.

به این ترتیب شهرام و اکبر نیز بازداشت شدند و به درگیری اعتراف کردند.

در ادامه تحقیقات، مأموران فیلم دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد چاقو در دستان شهرام و اکبر بوده است و آنها قربانی را به قتل رسانده‌اند.

با تکمیل تحقیقات، برای شهرام و اکبر به اتهام قتل عمد و برای محمود به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند، پس از آن محمود به اتهام معاونت در قتل به جایگاه رفت و گفت: از مدتی قبل با مقتول بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده و چند بار در فضای مجازی همدیگر را تهدید کرده بودیم و با هم کل‌کل داشتیم.

روز حادثه من به همراه شهرام و اکبر پس از خوردن مشروب به یک جگرکی رفتیم که یکباره مقتول را دیدم و همان‌جا به دوستانم گفتم فرصت خوبی است تا او را ادب کنیم، اما قصد نداشتم او را بکشم و به دوستانم هم نگفتم او را بکشید، فقط می‌خواستم کتکش بزنیم و فرار کنیم تا دیگر برای من شاخ و شانه نکشد، اما دوستانم با چاقو او را کشتند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم، چون قصدم کشتن او نبود.

بعد از آن شهرام به جایگاه رفت و گفت: آن شب وقتی محمود گفت حمله کنیم من چند ضربه چاقو زدم، اما ضربه‌هایم طوری نبود که بخواهد باعث مرگ او شود و قصدم هم کشتن او نبود.

اکبر هم گفت: آن شب آنقدر مست بودیم که اصلاً چیزی به خاطر نمی‌آورم حتی نمی‌دانم چند ضربه چاقو زدم. من و شهرام اصلاً مقتول را نمی‌شناختیم و به خاطر درخواست دوست مان وارد درگیری شدیم.

با پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد