Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال منتظر فیفا است که اعلام کنند طلب پرو پجیچ را پرداخت کرده اند.

طرفداری- امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت پرو پجیچ و نگرانی هواداران استقلال گفت:

متاسفانه دوستان در صفحات مجازی دوستانی که خودشان را در جبهه و صف استقلال می بینند و از نام و لوگو و برند استقلال استفاده می کنند از این طریق جذب مخاطب و در آمد کرده و متاسفانه بر خلاف مصالح باشگاه قلم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

این کار تشویش اذهان هواداران است، از روزی که در باشگاه استقلال مسئولیت گرفتم یکی از پرونده هایی که پیگیر بودم همین پرونده پرو پیجچ بوده است. معاون باشگاه استقلال خطیر هم الان در زوریخ سوئیس است، ما مکاتبات عدیده ای با فدراسیون فوتبال کردیم که پولی که می خواهیم به این بازیکن بدهیم از طریق پول های مان در حساب فدراسیون فوتبال در فیفا برداشت شود که آنها این موضوع را قبول نکردند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد:

از فدراسیون خواستیم که خود باشگاه پیگیر این موضوع شود و 2 هفته طول کشید این کار را با لابی فراوان و سخت به فیفا بقبولانیم که آنها این پول را به حساب بازیکن سابق ما پرداخت کند. خوشبختانه تا این لحظه فیفا این موضوع را قبول کرد. من ظهر امروز مستقیما با رئیس کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم، همچنین با جیانی کاس هم حرف زدم و دوستان به ما قول دادند این کارها انجام شدند. فیفا پذیرفته از محل پول بازیکنان استقلال در جام جهانی طلب پروپیچ را پرداخت کند. دوستان رسما اعلام کردند و قرار است امروز و فردا فیفا رسما این موضوع را به فیفا اعلام کند و این مشکل کاملا حل شود.

وی در پایان گفت:

ما کار موازی هم کردیم که اگر فیفا جواب نداد از طریق سفارت کار از انجام دهیم. من از هواداران می خواهم که عاشق استقلال هستند اخبار را از طریق سایت باشگاه پیگیری کنند و اجازه ندهند دیگران التهاب آفرینی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد

مربی تیم استقلال به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ میلیون تومانی محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی‌نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هاشمی‌نسب: نمی‌گذارند قهرمان شویم!

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر ظرف مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو بازیکن و باشگاه استقلال تهران
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادرفنی استقلال
  • کادر فنی استقلال به نشر اکاذیب متهم شد
  • مهلت 48 ساعته به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • اردبیلی‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند