Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در همایش «تأمین اجتماعی، حامی رونق تولید» که عصر سه شنبه برگزار شد، افزود: سالاری از مدیران باسابقه اجرایی قوی است و امیدوارهستیم بتواند وضعیت سازمان را بهبود بخشد؛ تأمین اجتماعی دوران طولانی و سختی را گذرانده و خداوند را شاکرهستیم که ثبات حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کانون عالی بازنشستگان آماده و در خدمت مدیریت عالی و پرسنل سازمان برای مدیریت امور است.

بیات با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی از دولت طلبکار است و ما در قالب تجمعی به عنوان مطالبه گر خواستار بازگرداندن پول کارگران و بازنشستگان شدیم، تاکید کرد: اعضای کانون‌ها به طور مرتب با نمایندگان مجلس در حال رایزنی و گفتگو هستند و همسان سازی حقوق یکی از تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه است. ب

وی گفت: به فرمول‌های خوبی در تأمین اجتماعی رسیده ایم و امیدواریم در دوره مدیرعامل جدید این مسئله حل شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی همچنین به گرانی مسکن و اجاره بها و فشار آن به بازنشستگان اشاره کرد و افزود: خطاب به وزیر نامه‌ای نوشتیم تا مسکن‌های مهر در قالب اجاره به شرط تملیک به بازنشستگان واگذار شود.

بیات اظهار داشت: یکی دیگر ازموضوعات نگران کننده و دغدغه‌های ما، وام بازنشستگان است. سهمیه اول وام اعلام شد و از مسئول مربوطه تأمین اجتماعی می‌خواهیم سهمیه دوم وام را به کانون‌ها اعلام کنند.

وی تصریح کرد: تا کنون بالغ بر ۴۲۰ هزار بازنشسته در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس سفر کرده اند. در هتلینگ بیمارستانی و ارتقای خدمات درمانی اتفاقات خوبی رخ داده است و انتظار داریم که تسری یابد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: کانون عالی بازنشستگان از سرمایه، استقلال و مدیریت سازمان تا زمانی که تأمین باشد و از منافع ما پاسداری کند حمایت کنیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری