Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس عصر امروز در دوازدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار پرونده توسط بنیاد مسکن تکمیل و به بانک ارسال شده که از این تعداد فقط در حدود ۷ هزار پرونده منتهی به قرارداد شده است و لازم است مردم با سرعت بیشتری به بانک‌ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق شناس ادامه داد: تا آغاز فصل سرما فرصت زیادی نداریم و باید زودتر ساخت و تعمیر ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیلاب آغاز شود.


استاندار از دستگاه‌های اجرایی خواست برای ساخت خانه‌هایی که در حریم رودخانه‌ها بودند اند و یا مشکل دارند با استفاده از زمین‌های دولتی کار ساخت خانه برای سیلزدگان را آغاز کنند.


حق شناس همچنین گفت: از حدود ۹۷ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان که خسارت دیده اند تا کنون ۵۰ هزار هکتار تایید شده و ۹۰ میلیارد تومان غرامت نیز پرداخت شد.


انتهای پیام / فا

معطلی پرونده‌های تسهیلات در بانک‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • بازسازی شاهراه سالنگ