Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، امروز خودروهای گران قیمت بازار با ریزشی قابل توجه روبرو شد اما قیمت پراید ۱۱۱ با کاهشی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به ۱۰ روز قبل و ریزشی در حدود ۳۰۰ هزار تومانی در قیاس با روز گذشته مواجه بود. 

قیمت پراید هنوز فاصله ای یازده میلیونی در مدل ۱۱۱ با قیمت تحویل کارخانه را داراست از این رو ماندگاری قیمت ارز در کانال یازده تا دوازده هزار تومان می‌تواند به تخلیه حباب ایجاد شده در قیمت این کالا منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول زیر تفاوت قیمت مدل های مختلف پراید در ۱۰ روز اخیر را نشان می دهد .

نوع خودرو

قیمت ۲۵ تیر

قیمت ۱۵ تیر

سایپا۱۱۱ سفید

۴۹.۷۰۰.۰۰۰

۵۱.۴۰۰.۰۰۰

سایپا ۱۱۱ تنوع رنگ

۵۰.۰۰۰.۰۰۰

۵۱.۶۰۰.۰۰۰

سایپا ۱۳۱ سفید

۴۴.۵۰۰.۰۰۰

۴۵.۵۰۰.۰۰۰

سایپا۱۳۲ سفید

۴۵.۹۰۰.۰۰۰

۴۷.۱۰۰.۰۰۰

سایپا۱۵۱

۴۳.۵۰۰.۰۰۰

۴۴.۶۰۰.۰۰۰

کد خبر 1280422

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پراید خودرو خودروسازان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا گابریل کالدرون محمدجواد ظریف گردشگری شورای نگهبان مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ

بارسلونا با بازسازی نوکمپ با چالش بزرگی برای آینده روبه‌رو شده است. استادیوم با بزرگترین ظرفیت در کل اسپانیا، با گنجایش نزدیک به یک‌صد هزار تماشاگر، نیاز به بازسازی اساسی داشت و با ریاست خوان لاپورتا، باشگاه تصمیم به انجام آن گرفت.

بازسازی، یک چالش بزرگ

نوکمپ که از اول جولای ۲۰۲۲ با افزودن اسپانسر به نام ورزشگاه، اسپاتیفای نوکمپ نامیده می‌شود، در سال ۱۹۵۷ افتتاح شد و از آن زمان میزبان بازی‌های خانگی باشگاه بارسلونا بود. با بازسازی برنامه‌ریزی شده، باشگاه یک سقف جمع شونده، یک تابلوی امتیاز ۳۶۰ درجه، هزاران پنل خورشیدی و یک مجتمع تجاری و هتل در فضای باز به محل برگزاری بازی اضافه خواهد کرد.

قصد بارسلونا این است که کار‌ها در آگوست ۲۰۲۶ یعنی شروع فصل ۲۷-۲۰۲۶ به‌طور کامل تکمیل شود، اما برنامه دارد از نوامبر ۲۰۲۴ و در اواسط فصل آینده با تکمیل بخشی از ورزشگاه، همانطور که ماه‌ها پیش اعلام کرد بازی‌های خانگی خود را به نوکمپ برگرداند چرا که مونتجوئیک هرگز نتوانسته میزبان خوبی برای بارسا در ماه‌های اخیر باشد. از عدم استقبال خوب تماشاگردان گرفته تا فقر امکانات آن نسبت به نوکمپ.

اگرچه کار‌ها در حال پیشرفت است، اما وضعیت فعلی ورزشگاه به گونه‌ای است که هیچ شباهتی به گذشته ندارد و در واقع غیرقابل تشخیص است.

بازدید تکان دهنده یک کاربر

کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک، ""Joseluisgomezl۵۷۷ نشان داد که نوکمپ در حال حاضر چگونه است. او با قدم زدن در اطراف زمین بازی، جایی که جرثقیل‌ها و ماشین آلات حضور دارند و مشخصاً این روز‌ها بدون چمن است، نشان داد که چگونه نوکمپ تبدیل به یک ویرانه شده است. او وضعیت تونل رختکن و نیمکت‌های دو تیم میزبان و میهمان را هم نمایش داد.

این کاربر همچنین پیشرفت کار بازسازی نوکمپ در داخل و خارج ورزشگاه را به تصویر کشیده است. آنچه مشخص است اینکه، هنوز تا بازسازی کامل نوکمپ راه درازی در پیش است، در حالی که بارسا پس از مدتی بازی در استادیوم المپیک مونتژویک که در آن مردم ورزشگاه را پر نمی‌کنند و جو بسیار سردتر از حد انتظار است، بی‌تاب بازگشت دوباره به یکی از بهترین استادیوم‌های جهان است. نوکمپی که برای تبدیل شدن به معبد بارسا ماه‌های زیادی کار دارد و الان بیش از هر چیز به یک ویرانه شبیه است، نه نوکمپی که می‌شناختیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • اعتراف تکان‌دهنده ریچارلیسون: به خودکشی فکر می‌کردم!
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • گریه‌های شدید وینیسیوس در کنفرانس خبری جهان را تکان داد + ویدئو
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ