Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار در زمین چمن ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد؛ گل‌های تیم ۹۰ ارومیه را فرشاد اسدی و محمد رستمی‌زاد در دقایق ۷۵ و ۹۰ به ثمر رساندند و تک گل تیم ماشین سازی در اوایل نیمه دوم توسط علی مصطفایی زده شد.

وی بیان کرد: در ترکیب اصلی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، محمد عبادزاده، علی کرمی، وحید نعمتی، آرمان سوداگر، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، پیمان پورصادقی، سعید کاظمی وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تیم ماشین‌سازی تبریز نیز علی حیدری، دانته، شاهین توکلی، بابک مرادی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح، کاخبر کاکاشویلی، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی، علی مصطفائی و
سامان نریمان‌جهان به میدان رفتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: دومین دیدار تدارکاتی ۲ تیم فردا چهارشنبه در همین زمین برگزار می‌شود؛ در صورت فراهم بودن شرایط برپایی اردوی یک هفته‌ای در شهر ارزروم ترکیه طی هفته آینده در دستور کار قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با حمایت استاندار آذربایجان غربی توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل آینده حفظ کند.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه تمامی دست گاه‌های اجرایی مشارکت داشتند برلزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای نگین فیروزه ای آذربایجان غربی تاکید کرد.

علیرضا نوروزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، وظیفه کمیته فرهنگی و هنری این جشنواره را برعهده داشت و تمامی برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در جشنواره با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته بود.

وی به نتایج برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت:  مردمی که برای بازدید از دریاچه در این حشنواره حضور داشتند زنگ خطر خشکی دریاچه را احساس کرده و متوجه شدند که این دریاچه در خطر قرار گرفته و باید برای احیای ان مشارکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل خشکی دریاچه ارومیه اسراف در مصرف آب بوده گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی مردم با مصرف درست استفاده کردن از اب آشنا می‌شوند.

نوروزی تصریح کرد: ملت ایران در این دریاچه سهم دارند پس باید در احیای دریاچه ارومیه نیز مشارکت داشته باشند با درست مصرف کردن و اگاهی از تبعات خشکی دریاچه ارومیه مردم می‌توانند کمک بزرگی به احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز