Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:02:24 GMT

۹ فروند شناور سنگین تحویل مرزبانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۱۳۶۸

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برای تقویت شناورهای مرزبانی تا پایان امسال ۹ فروند شناور نیمه سنگین با اقدامات وزارت دفاع آماده و تحویل مرزبانی ناجا می‌شود که بخشی از این شناورها به ناوگان مرزبانی شمال کشور تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار قاسم رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دوری مرزبانان از خانواده‌هایشان، اظهارداشت: ساخت شهرک‌های سازمانی در دستور کار مرزبانی ناجا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس طرح مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت تا پایان سال 99 بین 12 تا 15 هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان در نزدیکی مرزها ساخته خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی حدود 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. انتظار‌ می‎رود تا سال 99 بخشی از این اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه محقق شود.

وی یادآور شد: سال گذشته از طریق ستاد کل نیروی انتظامی 500 خانه سازمانی به واحدهای مسکونی اضافه شد اما این تعداد کافی نیست.

سردار رضایی به افزایش شناورهای نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی کشور اشاره کرد و افزود: برای تقویت شناورهای مرزبانی تا پایان امسال 9 فروند شناور نیمه سنگین با اقدامات وزارت دفاع آماده و تحویل مرزبانی ناجا می‌شود که بخشی از این شناورها به ناوگان مرزبانی شمال کشور تحویل داده خواهد شد.

وی درباره تجهیز مرزها و تشدید حفاظت‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه اختلافات مرزی با کشورها نداریم اما برای حفظ وضعیت موجود و تقویت و ارتقای مرزها تجهیز آنها ضروری است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزبانان ما در کنار اقتدار، عزت، دفاع از مرزها و امنیت پایدار به موضوعات ‌معنوی خود نیز توجه دارند. در بازدیدها مشاهده شد که فرمانده پاسگاه خود امام‌ جماعت مرزبانان است. مرزبانان ما به مسائل دینی و اعتقادی خود توجه داشته و در کنار خدمت به کشور معنویات خود را تقویت می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مرزبانی ناجا سردار قاسم رضایی شناور رزمی احمد سالک محمدحسن صادقی مقدم اکبر طبری عیسی شریفی آیت الله اعرافی بوئین و میاندشت محمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت

سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی ایران و کویت که با حضور سرتیپ ستاد دریایی شیخ مبارک علی الصباح، فرمانده گارد ساحلی کویت و به میزبانی این کشور برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشور‌های همسایه است که بحمدالله روابط دو کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه است.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست‌هایی برای ارتقاء امنیت مرزی دو کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب‌های سرزمینی کشور کویت شدند، تشکر می‌کنم.

فرمانده مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرز‌های دریایی مشترک گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان دو کشور در سال‌های گذشته مرز‌ها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه‌ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می‌توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان دو کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناور‌ها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرز‌های مشترک تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم