Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@12:29:34 GMT

ترامپ:حتی یک استخوان نژادپرست در بدن ندارم!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۱۳۷۵

ترامپ:حتی یک استخوان نژادپرست در بدن ندارم!

به گزارش وانانیوز، 

دونالد ترامپ، با اشاره به دو نماینده زن کنگره آمریکا در توئیتی نوشت:

آن توئیت‌های (قبلی من) نژادپرستانه نبود. در بدن من حتی یک استخوان نژادپرست نیز وجود ندارد! این به اصطلاح رأی گیری (در مجلس نمایندگان آمریکا علیه ترامپ) بازی فریبکارانه دموکرات‌هاست.

ترامپ افزود: جمهوری خواهان نباید «ضعف» نشان دهند و به دام آن‌ها بیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رأی گیری باید در خصوص ادبیات کثیف، اظهارنظرها و دروغ های نمایندگان زن دموکرات در کنگره باشد، که بر مبنای اقداماتشان واقعا باور دارم از کشورمان بیزار هستند.

وی اضافه کرد: فهرستی از سخنان هولناکی که آن‌ها گفته اند، تهیه کنید. (محبوبیت) ایلهان عمر و اوکاسیو کورتز در نظرسنجی ها, ۸ و ۲۱ درصد است. نانسی پلوسی تلاش کرد آن‌ها را دور کند، اما آن‌ها اکنون برای همیشه با حزب دموکرات پیوند خورده اند. شما را در (انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال) ۲۰۲۰ خواهم دید!

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجلس سنای آمریکا روز گذشته، بسته کمک ۹۵ میلیارد دلاری حمایت از اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد. این بسته هفته گذشته پس از ماه‌ها تاخیر و اختلاف به تصویب مجلس نمایندگان رسید.

اکنون پس از تصویب این بسته در سنا، جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا نیز این قانون را امروز چهارشنبه امضا خواهد کرد.

به نوشته این شبکه خبری، تصویب این بسته پیروزی چشمگیری برای بایدن، دموکرات‌های کنگره و سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنا است که مدت‌ها برای ارسال کمک به اوکراین تلاش می‌کرد.

سناتور چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات‌های سنا و از حامیان تداوم حمایت از اوکراین، اندکی پیش از تصویب نهایی این بسته، گفت: «امشب، ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) از لحظه‌ای که اراده آمریکا را زیر سوال برد، پشیمان می‌شود».

این بسته شامل نزدیک به ۶۱ میلیارد دلار کمک به اوکراین، بیش از ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و ۸ میلیارد دلار برای منطقه هند و اقیانوسیه است.

بایدن نیز به دنبال تصویب این بسته حمایتی در سنا، در بیانیه ای این نهاد قانونگذار را تحسین کرد.

تصویب این بسته در مجلس نمایندگان آمریکا پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و فشار فزاینده نمایندگان محافظه‌کار مخالف تداوم کمک به اوکراین صورت گرفت که مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان را تهدید به برکناری کرده بودند.

کمک به اوکراین و اسرائیل پس از آن متوقف شد که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان و سنا ابتدا خواستار اقدام در مورد امنیت مرزها به ویژه مرز جنوبی با مکزیک شده بودند.

شومر نیز در بخش دیگری از سخنانش پس از تصویب این بسته در مجلس سنا گفت: من امشب برای رئیس جمهوری [ولودمیر] زلنسکی پیام گذاشتم. وی روز گذشته با من تماس گرفته و گفت: «من این کار را تمام‌شده می‌دانم». من هم به او گفتم: «برو و در جنگ پیروز شو».

زلنسکی نیز به دنبال تصویب این بسته در سنا، این مجلس را تحسین کرد و در پستی در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من امروز از سنای ایالات‌متحده برای تصویب کمک‌های حیاتی به اوکراین سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • سرمایه فرزندانمان را خرج امنیت کشورهای دیگر می‌کنیم