Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، اعلام کرد: روز گذشته، سخنگوی  سازمان تعزیرات حکومتی از بالا بودن قیمت بلیت "هما" درمسیر مشهد مقدس، عدم نظارت بر قیمتها و نامشخص بودن کف وسقف قیمت بلیت هواپیما اظهار نارضایتی نموده اند.

ازآنجا که متولی تعیین قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکتهای هواپیمایی بوده و سازمان هواپیمایی کشوری ناظر بر رعایت قیمت هاست، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز بعنوان ایرلاین ملی وشرکت دولتی از قیمتهای مصوب انجمن تبعیت نموده و در هیچیک از مسیرهای پروازی خود قیمتهای بالاتری را ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است قیمت بلیت "هما" در مسیر تهران_مشهد، از مبلغ 2 میلیون و 730 هزار ریال (کف قیمت) تا مبلغ 7 میلیون و 500 هزار ریال(سفف قیمت) ارائه می گردد و قیمت اعلام شده توسط سخنگوی محترم سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به کلاس بیزینس بوده است که با توجه به نرخ گذاری انجمن شرکتهای هواپیمایی برای کلاس اکونومی و بیزینس، این نرخ در محدوده نظارتی انجمن و سازمان هواپیمایی کشوری می باشد. همچنین لازم به ذکر است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" آمادگی لازم جهت پاسخگویی به شبهات ایجاد شده برای سازمانهای نظارتی را از طریق مراجع نظارتی خود دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کند.

  شرایط فروش اقساطی KMC T8

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

  شرایط فروش اقساطی جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

  شرایط فروش اقساطی بک X3

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما