Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت که ذوبی‌ها به دنبال صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا هستند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم راجع به آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و کادر فنی تلاش می‌کند تا با بیشترین آمادگی، وارد فصل جدید لیگ برتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان و همکارانش برنامه‌ریزی خوبی دارند و سعید آذری هم به عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کند. هر تیمی بعد از پایان فصل با تغییر و تحولاتی مواجه می‌شود، از تیم ما هم چند بازیکن جدا شدند و چند بازیکن جدید هم به ذوب‌آهن آمدند که امیدوارم موفق باشند.

وی با اشاره به تقابل تیمش با الاتحاد عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: زمان خوبی در اختیار داریم تا خودمان را برای این بازی مهم و ملی آماده کنیم. نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی نبود، ولی نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم و حالا می‌خواهیم به مراحل بالاتر برویم. ما با روحیه و اعتماد‌به‌نفس بالا برابر الاتحاد قرار خواهیم گرفت و آنها می‌دانند که برابر ذوب‌آهن کار سختی خواهند داشت. ما قهرمان عربستان را شکست دادیم و می‌توانیم الاتحاد را هم ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد، عنوان کرد: روند صعودی تیم ما از نیم‌فصل دوم سال گذشته و با آمدن علیرضا منصوریان شروع شد. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در فصل جدید در بین مدعیان باشیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر احتمال کم شدن بودجه ذوب‌آهن برای فصل جدید، گفت: این چیزها به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود، ولی حرف من این است که ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و از هر لحاظ نیاز به حمایت داریم. سعید آذری هم در این سال‌ها از ذوب‌آهن یک باشگاه حرفه‌ای ساخته است و نیاز به حمایت دارد. امیدوارم ذوب‌آهن فصل جدید را با بهترین شرایط شروع کند.

مطهری که یک ماه پیش بحث حضورش در استقلال مطرح بود، در مورد ماندنش در ذوب‌آهن نیز اظهار داشت: آن زمان توضیح دادم که چه شرایطی به وجود آمد که حضورم در استقلال منتفی شد. من الان بازیکن ذوب‌آهن و خوشحالم که بازیکن یک تیم بزرگ هستم و تلاش خواهم کرد تا در فصل جدید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

نژادمهدی: تمام تمرکز ذوب‌آهن روی شکست دادن الاتحاد است

 

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که به دوران حضورش در پاری سن ژرمن خاتمه دهد و در حالی که کمتر کسی انتظار این تصمیم را داشت، به باشگاه الهلال عربستان پیوست تا پرونده حضورش در پاریس بسته شود. 

حالا مجله فرانس فوتبال در نسخه منتشر شده‌اش در ماه می مدعی شده است که این بازیکن در سال 2022 رفتارهای بسیار ناشایستی در پاری سن ژرمن داشت و بیشترین موضوعی که با آن درگیر بود مربوط به مصرف نوشیدنی‌های الکلی بود. 

یک منبع ناشناس از داخل این باشگاه به این مجله گفته که این بازیکن حتی پس از این که در جریان تمرینات در یک دوئل شکست خورد به اسماعیل غربی، هم تیمی جوانش، حمله کرد و سعی کرد با سر به او ضربه بزند. این موضوع باعث شد که همه شوکه شوند و صحنه‌های خوبی را رقم نزد. 

پیش از این هم گفته شده بود که او همیشه با ویتینیا رابطه بعدی داشت. یکی از منابع در این باره گفت:« او رفتاری خصمانه با ویتینیا داشت. این بازیکن پرتغالی این موضوع را مطرح نکرد چون آدم خوبی است و به دنبال دردسر نیست اما نیمار بارها او را آزار داد و به او توهین کرد.»

نیمار حتی به دنبال این بود که در بحث به وجود آمده بین لیونل مسی و اشرف حکیمی دخالت کند اما سرخیو راموس اجازه این کار را نداد. ظاهرا راموس به او گفته بود:« هر کاری کنی با من طرفی.»

در این مقاله همچنین تاکید شده است که نیمار در بسیاری از روزها با شرایط غیرعادی در تمرینات حاضر می‌شد چون شب قبلش مشغول مهمانی گرفتن و بازی کردن بود و این باعث شده بود که وجهه خوبی در این تیم نداشته باشد.»

دیگر خبرها

  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • شلاق‌گیت در عربستان؛ هوادار ایرانی کجایی؟