Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «علیرضا میریوسفی»، سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل فضاسازی‌های رسانه‌های غربی درباره آمادگی ایران برای گفت‌وگو در خصوص برنامه موشکی را تکذیب و تأکید کرد برنامه موشکی ایران تحت هیچ شرایطی و با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست.

پیش از این «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای با «شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز» گفته بود: «اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک‌[های ایران] گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهارات ظریف را اینطور پوشش داد: «وزیر خارجه ایران می‌‌گوید گفت‌وگو بر سر برنامه موشکی با آمریکا امکان‌پذیر است.» «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا هم امروز در ادعایی مضحک مدعی شد که ایرانی‌ها برای اولین بار برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خودشان ابراز آمادگی کرده‌اند.

علیرضا میریوسفی در توئیتر این تفاسیر از سخنان وزیر خارجه ایران را رد کرده است. او نوشت: «ما از اساس تفسیر آسوشیتدپرس از سخنان ظریف در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز و تعبیر کردن جمله‌ی "اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند" به اینکه ایران مایل به گفت‌وگو بر سر برنامه دفاع موشکی خویش است را رد می‌کنیم.»

میریوسفی تأکید کرد: «موشک‌های ایران اصلاً و تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره با هیچ‌کس یا هیچ کشوری نیستند. ختم کلام.»

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آمادگی ایران برنامه موشکی مذاکره موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل

یک رسانه عبری زبان در توجیه ناتوانی ارتش اسرائیل در واکنش به حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران نوشت اگر واکنشی نشان می‌دادیم ده‌ها موشک و پهپاد یمنی‌ها آماده پاسخ بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه ادعا کرد، اسرائیل در دقیقه نود از کمین و برنامه‌ای که حوثی‌ها در شب حمله تلافی جویانه ایران برای اسرائیل تدارک دیده بودند، مطلع شد.

به زعم این رسانه که گزارش خود را با استناد به گزارش رسانه‌های خارجی منتشر کرده ادعا شده است کابینه اسرائیل دیشب به این نتیجه رسید که در صورت حمله ایران به آن پاسخ داده خواهد شد، اما جو بایدن رئیس جمهور آمریکا موفق شد نتانیاهو را از این اقدام منصرف کند.

این رسانه در عین حال خبر داد، یکی از مسئولین امنیتی اعلام کرد، یمنی‌ها در شب حادثه ده‌ها موشک و هواپیمای بدون سرنشین را برای واکنش فوری در صورت حمله اسرائیل به ایران آماده کرده بودند.

معاریو در عین حال اعتراف کرد که دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل هم به اصابت تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی ایران به اهدافی در اسرائیل اعتراف کرده است و در عین حال خبر داده است که اسرائیل همچنان برای خطرات بعدی آماده است.

در این بین تحلیل‌گران صهیونیست از استیصال تل‌آویو بین گسترش جنگ یا قبول فروپاشی توان بازدارندگی سخن می‌گویند.

امیر بوحبوط در گزارشی تحلیلی در این رابطه که در پایگاه خبری واللا نیوز منتشر و شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم آن را بازنشر داده آمده است، فروپاشی توان بازدارندگی ما به معنای رسیدن تعداد بیشتری موشک و پهپاد به اسرائیل خواهد بود.

او مدعی شد در حالی بسیاری تاکید می‌کنند که نباید به این حملات پاسخ دهیم که ایران از خط قرمز و حتی سیاه معادلات سابق عبور کرده است.

بوحبوط در عین حال اعتراف کرد، از اظهارات سخنگوی ارتش و وزیر جنگ بعد از حمله اینگونه می‌توان نتیجه گیری کرد که در حال حاضر عجله‌ای برای واکنش نخواهیم داشت، اما باید این مسئله را در نظر بگیریم که اقدام ایران در واقع با هدف از بین بردن پایگاه‌های هوایی انجام گرفته ارتش اسرائیل از آن برای سلطه بر خاورمیانه استفاده می‌کرد.

او مدعی شد به رغم تمام تهدیدها و فشارهایی که رهبران کشورهای مختلف وارد می‌کنند، اگر اسرائیل می‌خواهد همچنان ژاندارم دروازه خاورمیانه باقی بماند به شکلی باید واکنش نشان بدهد.

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی استواکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیلکمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایرانپهپادهای ایران به آسمان قدس اشغالی رسیدای‌بی‌سی: ایران بین 400 تا 500 پهپاد شلیک کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی
  • واکنش‌هایی جالب به فضاسازی رسانه‌ای و فیک اسرائیل (عکس)
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل/ در دقیقه۹۰ از برنامه حوثی ها مطلع شدیم
  • بیانیه رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل
  • تنبیه بدون راه فرار/ خیبر شکن یا فتاح، مجازات صهیونیست‌ها در راه است