Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقربان گفت: گفتمان سازی و تعیین راه و نقشه در دستور کار اهالی رسانه باشد و در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « حسن پورقربان» فرمانده سپاه ناحیه بهشهر،  امروز( سه شنبه 25 تیر ماه) در جمع خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه بهشهر افزود: جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی از برنامه های محوری ما در سپاه بهشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: جهاد اقتصادی در بهشهر آغاز شده است و در بخش فرهنگی و رسانه، استفاده محوری از فضای رسانه و فضای مجازی را در دستور کار داریم.

 

پورقربان گفت: بسیج رسانه، گفتمان سازی و تعیین راه و نقشه را برعهده دارد و کاربردی کار انجام می دهد و فضای مجازی در درج خبر و فعالیت در این حوزه فعالیت دارد.

 

فرمانده سپاه بهشهر خاطر نشان کرد: فضای مجازی، انتشار اخبار و پیگیری و رصد را در دستور کار دارد و تداخلی در کار فضای مجازی و بسیج رسانه نیست.

 

وی تصریح کرد: نیازسنجی ساختاری و سازمانی در اموری که نیازمند کار کاربردی است؛ مهم است و اقتضای زمانی و مکانی باید مورد توجه باشد و مخاطب شناسی شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر در این جلسه نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را بیان و در مورد مسائل مختلف حرفه ای تبادل نظر کردند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه مجلس چهارمحال و بختیاری بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش جام جم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر سوسنی"گفت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند. 
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه های مردم خصوصا خانواده ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه ، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل  در فضای مجازی می نمایند در  اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است