Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا ده روسی تغییر عقیده داده و قصد دارد چند ماه دیگر به بازی ادامه دهد.

طرفداری- دنیله ده روسی، اسطوره رم پس از اتمام قراردادش با جالوروسی، بازیکن آزاد شد و تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته بود اما ظاهرا نظر او برگشته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دنیله ده روسی در آستانه پذیرش پیشنهاد بوکاجونیورز آرژانتین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولاس بوردیسو، هم‌تیمی سابق ده روسی که هم‌اکنون مدیر ورزشی بوکاجونیورز است، به دنبال گرفتن پاسخ قطعی این هافبک 35 ساله است. مذاکرات میان ده روسی و بوکاجونیورز از سر گرفته شده و تیم آرژانتینی پیشنهاد قراردادی هشت ماهه با دستمزد 500 هزار یورویی به این هافبک باتجربه ایتالیایی ارائه داده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳-۱ مغلوب بولونیا شد. حالا آنها در رتبه پنجم ۵۵ امتیاز دارند و آتالانتا در رده ششم فقط یک امتیاز از آنها کمتر است. پس از پایان بازی ده‌روسی‌‌ در مورد شرایط تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

دلیل شکست؟
در مقابل دروازه حریف مانند بازی‌های گذشته نبودیم. اما ما تیمی در برابر خود داشتیم که خوب بازی می‌کند، در زمین حرکات زیادی دارند که باعث می‌شود شما به مشکل بخورید. به بولونیا تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

در تیم خستگی روانی وجود دارد؟
نه ما انسان‌های بزرگسال هستیم. ما مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهیم، ما به مدیریت احساسات عادت کرده‌ایم. از یک دوره دشوار و فشرده گذر کردیم و به اینجا رسیده‌ایم.

از لحاظ روحی مقابل بولونیا شکست خوردید؟
من هم یک فوتبالیست بوده‌ام. ممکن است عصبی شوید. بازیکنان تسلیم نشدند. اگر می‌خواهیم کامل باشیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم و باتجربه عمل کنیم.

برگشت آزمون چقدر مهم است؟
ما مهاجمان سطح بالایی داریم. آزمون اخیراً برگشته است، من نمی‌توانستم بلافاصله او را بازی دهم اما می‌دانستم که او به روند خوبش باز خواهد گشت. برای گل او خوشحالم، زیرا او برای ما بسیار مهم است، او با دو مهاجم دیگر ما متفاوت است و مانند تامی که در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشت، برای ما مفید خواهد بود.

چگونه انرژی‌تان را برای بازی‌های بعدی مدیریت می‌کنید؟
نمی‌دانم. بحث انرژی نیست که برویم و ۲۰ دقیقه بازی کنیم. ما باید از نظر ذهنی قوی‌تر شویم. راه طولانی‌ای تا پایان فصل داریم و باید به خوبی آماده شویم.

استرس دارید که آتالانتا به شما برسد؟
ما از همه می‌ترسیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. می‌دانستم که سخت خواهد بود، مشکل ما فقط امتیاز نیست، بلکه تیم‌های پیش رو ماست. وقتی باید با تیم‌های زیادی بازی کنید بعضی مواقع تیم‌هایی مثل بولونیا می‌آیند و برای‌تان مشکل ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • وقتی به ده روسی زیر بارش باران کاپشن تعارف می کنید! / فیلم
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!