Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:27:55 GMT

شورای نگهبان؛ حافظ اسلامیت انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۱۵۶۶

شورای نگهبان؛ حافظ اسلامیت انقلاب

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران حجت‌الاسلام محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران ظهر دیروز 25 تیرماه به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد انقلابی را یکی از ارزشمند‌ترین یادگار‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: شورای نگهبان حافظ اسلامیت انقلاب است و این نهاد اثرگذار و انقلابی نقش بسیار محوری در جلوگیری از ورود عناصر غیرانقلابی به مراکز حساس کشور بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، این نهاد انقلابی در دهه‌های اخیر عملکرد بسیار خوب و قابل دفاعی داشته است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام مدام در جهت تخریب چهره شورای نگهبان تلاش دارند و این نشان می‌دهد این نهاد عملکردی مطلوب دارد.
ابوترابی با بیان اینکه هر گاه دشمنان نظام نسبت به یک نهاد انقلابی کشور موضع منفی داشته باشند باید بدانیم که عملکرد آن نهاد موجب عصبانیت دشمنان شده است، تصریح کرد: امروز حمایت و تقویت از چنین نهاد‌های انقلابی و اثرگذاری یک ضرورت مهم است.
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شورای نگهبان در چهار دهه اخیر عملکرد بسیار خوبی در برگزاری انتخابات داشته است، بیان کرد: کسانی که در پی تضعیف شورای نگهبان هستند بدانند که در مسیر اهداف و خواسته‌های دشمن گام برمی‌دارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه این شورا در طول دهه‌های اخیر در دفاع از دین و ارزش‌های الهی موفق عمل کرده است، گفت: برخی نقد‌ها درباره عملکرد شورای نگهبان غیرمنصفانه است و نباید به دلیل برخی حب و بغض‌های شخصی عملکرد این نهاد انقلابی را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همواره در مسیر قانون حرکت کرده است، افزود: هجمه‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند خللی در روند فعالیت‌ها و عملکرد شورای نگهبان ایجاد کند و این نهاد انقلابی با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام ابوترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227500 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • گل‌آقا می‌گفت وظایفی داریم و باید نگهبان حرمت‌ها باشیم