Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور تبریز، این بازیکنان  وارد کمپ پولات ریزورت شده و در محل اردوی تیم فوتبال تراکتور حاضر و خود را به مصطفی دنیزلی معرفی کردند.

رشید مظاهری و ایمان سلیمی در تیم ملی بزرگسالان و رضا شکاری، محمد مسلمی و محمد رضا آزادی در تیم ملی امید پنج بازیکن ملی پوش تراکتور بودند که به دلیل احضور در تیم‌های ملی و بازی دوستانه این تیم‌ها نتوانسته بودند در اردو تراکتور حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل و کادر فنی تیم تراکتور تشکیل جلسه دادند

تمرینات بدنسازی تراکتوری‌ها زیر نظر دنیزلی

تراکتور مشتری جدید جذب هافبک سایپا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال تراکتور تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور نصرتی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان بود که هنوز ارطغرل ساغلام برای هدایت تراکتور به تبریز نیامده بود و نصرتی در دیداری که با تساوی به پایان رسید، روی نیمکت سرخپوشان تبریز نشست.

در بازی امروز او از سوی اندک هواداران تیم تراکتور مورد تشویق قرار گرفت و در حالی که در بازی قبلی از سمت مربیگری استعفا داده بود، این بار باتوجه به جدایی پاکو خمس، به عنوان سرمربی جلوتر از سایرین وارد زمین شد.

نصرتی که سابقه طولانی بازی در تیم ملی ایران را دارد، در تیمهای پارس جنوبی و گل ریحان سرمربی بود اما حالا باتوجه به اعلام باشگاه تبریزی، به زودی جای خود را به یک سرمربی خارجی خواهد داد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها