Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان روز سه شنبه ۲۵ تیرماه در نشست این قرارگاه که در محل استانداری برگزار شد، گزارشی از فعالیت های اخیر این کمیته ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید رضوانی در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و جانشین قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کشور برگزار شد، اظهار داشت: در قالب کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده خوزستان جلسات خوبی برگزار شده است؛ از مواردی که مورد تاکید استاندار بوده موضوع بیمه است و در همین راستا جلسه مشترکی با ۲۷ شرکت بیمه‌ای در قالب کارگروه بیمه‌ای با هدف آموزش مفاهیم بیمه‌ای برگزار کردیم و مصوبات خوبی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا شد از ظرفیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در قالب ارسال پیامک، تهیه پوستر و بنر و نصب آن در مکان های پر بازدید بدون ذکر نام شرکت های بیمه ای استفاده شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان ادامه داد: دیگر مصوبه ای که داشتیم تولید یک ویژه برنامه ۳۰ قسمتی در خصوص آموزش فرهنگ بیمه توسط سیمای مرکز خوزستان است که برنامه ریزی آن در حال انجام است.

رضوانی اظهار کرد: جلسه ای هم درخصوص مسائل کشاورزی با ۱۵ معاونت و مدیرکل مجموعه جهاد کشاورزی داشتیم و گزارش های خوبی در این حوزه داده شد و قرار شد اطلاع رسانی منسجم تر و هدفمندتری در این رابطه صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان عنوان کرد: در حوزه مسکن هم کارگروه مسکن تشکیل شد و برنامه های لازم برای اطلاع رسانی در زمینه فرآیندهای بازسازی و گرفتن تسهیلات و کمک های ساخت یا تعمیر مسکن های آسیب دیده انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه اجتماعی و رسانه‌های گزارش سیلاب کشور شرکت داشتیم و گزارش مفصلی ارائه شد، همچنین دو کلیپ خوب هم از وضعیت روستای مکران ۳ و خدمات صورت گرفته تهیه شده است.

رضوانی در پایان گفت: از ابتدای وقوع زلزله مسجدسلیمان نیز هماهنگی لازم برای اعزام و پشتیبانی اکیپ های صدا و سیما و رسانه ها و مطبوعات انجام شد تا اخبار و رویدادهای این حادثه بصورت روزانه گزارش و در اختیار مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی استان زلزله سیل مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور بیانیه‌ای منتشر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این پیام آمده است؛ برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود از الزامات مردم‌سالاری در نظام‌های مردم‌پایه است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر همین مبنا، انتخاب قانون‌گذاران، کارگزاران و فقهای خبرگان رهبری را به طور مستقیم به مردم واگذار کرده تا با تشخیص و خواست خود، افراد دارای صلاحیت را در مناصب مختلف قرار دهند.

این پیام ادامه می‌دهد: ملت عزیز ایران نیز در مقاطع مختلف تاریخی با تشخیص اهمیت و لزوم نقش‌آفرینی در آتیه کشور خود، در این عرصه حاضر می‌شوند و به‌ عنوان یک ایرانی به اشکال مختلف رأی و نظر خود را بیان می‌کنند. انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم یکی از میدان‌های نقش آفرینی مردم است که در هر دوره، میزان مشارکت‌های متفاوتی را تجربه کرده و شرکت‌کنندگان در انتخابات، منتخبانی را به هر دو مجلس فرستادند تا نماینده آنان باشند.

در پیام منتشر شده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان شده: پرواضح است که منتخبان، نماینده همه کسانی‌اند که چه در انتخابات شرکت کرده و یا به هر علت و انگیزه‌ای در فرآیند انتخابات حضور نیافتند. هم‌چنان که روشن است که مجلس منتخب قوانین را برای اجرایی شدن توسط دولت و همه آحاد ملت وضع می‌کند. از این رو اینکه برخی جریان‌ها کوشیدند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه داده و مشروعیت منتخبان ملت را زیر سؤال ببرند امری ناصحیح و این ادعا که تصمیمات مجلس بر خلاف خواست و نظر افراد جامعه است، موضوعی انحرافی و بر خلاف همدلی مردم و کارگزاران کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه در حاشیه جلسه تفسیر آیات قرآن در ماه مبارک رمضان مورد اشاره آیت‌الله علم‌الهدی قرار گرفت، در حقیقت در مقام پاسخ به ادعا و شبهه پیش‌گفته بود که ایشان با ارائه بحثی تحلیلی، به تبیین جایگاه مشارکت کنندگان و تأثیر این مشارکت در آینده کشور پرداخت. ولی متأسفانه حتی از سوی برخی دوستان و رسانه‌های انقلابی نادیده گرفته شد و مثل همیشه بدون توجه به تحلیل های موجود در کلام ایشان، با برخی غرض‌ورزی‌ها مورد انتشار قرار گرفت تا جایی که حتی در انتخاب تیتر مطلب توسط برخی رسانه‌ها کم لطفی صورت گرفت.

این پیام ادامه می‌دهد: آیت‌الله علم‌الهدی با ارائه یک بحث تحلیلی در خصوص تکلیف بودن مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام، راهیابی نامزدهای منتخب به مجلس با رأی مشارکت کنندگان در انتخابات را به واسطه اینکه با حضور و انتخاب خود، نظر و دیدگاهشان را به اثبات رسانند موجب مقبولیت جایگاه مجلس منتخب معرفی کردند، بنابراین آنچه در مجلس مورد قانونگذاری و برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد برای همگان حجت و معتبر است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد