Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور 20 کیلومتر از بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تکمیل و زیر ترافیک خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محبوب حیدری در جریان بازدید از فازهای اجرایی بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر اظهار کرد: احداث این بزرگراه از چند سال پیش شروع شده و قرار است به طول 85 کیلومتر در این محدوده پروژه عملیاتی شود که 45 کیلومتر از این محور در سال‌های گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: از 40 کیلومتر باقیمانده این محور 20 کیلومتر قرار است در سفر رئیس جمهور تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به افزایش اکیپ‌های اجرایی در این مسیر اشاره کرد و افزود: در باقیمانده این بزرگراه پروژه با قوت و قدرت و بکارگیری تجهیزات و امکانات راهسازی در جال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این پروژه تکمیل شده و به ایمنی تردد مردم کمک کنیم.
حیدری با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تزریق اعتبار برای این پروژه تصریح کرد: دو سال پیش مجموع اعتبار این پروژه دو میلیارد تومان بوده که ما در سال گذشته این رقم را به 14 میلیارد تومان افزایش دادیم.
وی اعتبار پروژه بزرگراهی اردبیل – مشگین‌شهر را در سالجاری 24 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: با تخصیص کامل این منابع بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران پرداخت و خود پروژه نیز جان دوباره‌ای خواهد گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این محور حادثه‌خیز تا 60 درصد کاهش یافته و هموطنان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بزرگراه پلیس راه استان ترافیک راه و شهرسازی استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ این مجموعه در ساخت بزرگراه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال 1402 این اداره‌کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی 100 درصد اجرایی شده، اظهار داشت: این اداره‌کل از مجموع 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سال جاری بیش از 70 کیلومتر آن را به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته حدود 75 کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره‌کل از مرز یک هزار میلیارد تومان فراتر رفته اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی استان را به پایان برسانیم.

اکبری گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره‌کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود