Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@23:38:58 GMT

چهره ولیعهد عربستان بعد از ۵۰ سال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۱۹۱۰

چهره ولیعهد عربستان بعد از ۵۰ سال +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان، برخی فعالان رسانه‌ای تصاویری از ۵۰ سال آینده چهره محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به تصویر کشیدند. پس از اینکه ولیعهد در مصاحبه تلویزیونی گفته بود هنوز جوان است و اگر به قدرت برسد می‌تواند تا ۵۰ سال آینده در قدرت باقی بماند، برخی فعالان رسانه‌ای تصویر او را در ۵۰ سال آینده تصور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید توییتر برنامه‌ای به نام face app دارد که شما می‌توانید چهره خود را در سال‌های آینده ببینید. بن سلمان یکی از چهره‌های منفور سیاسی است که دستانش به پرونده‌هایی مانند جنگ یمن و کشتار غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان و نیز دخالت در قتل خاشقجی آغشته است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ولیعهد عربستان بن سلمان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا، با رد پیشنهاد فوق‌العاده عربستانی‌ها برای ماندن در بارسلونا موضوع متقاعد شده و به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی جواب منفی داد.
لواندوفسکی بهترین گلزن آخرین قهرمانی بارسلونا در اسپانیا تا تابستان ۲۰۲۵ با همراه با گزینه تمدید قرارداد به مدت یک سال، قرارداد دارد و حقوقش ۷ تا ۸ میلیون در سال است که قطعا با حقوق پیشنهادی از عربستانی‌ها فاصله زیادی دارد.
مهاجم بارسلونا تمام تمرکزش بر روی این فصل بارسلونا است و کسب سهمیه اروپایی همراه با نتیجه گرفتن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برای مهاجم لهستانی‌ها در اولویت او قرار گرفته است.
در حال حاضر زمانی که قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به پایان می‌رسد، مهاجم بارسلونایی‌ها قطعا به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در عربستان یا آمریکا خواهد بود و به گونه‌ای عربستانی‌ها قصد داشتند در این مسیر پیش‌قدم شوند اما با این حال نزدیکان لواندوفسکی معتقد هستند او زندگی در آمریکا را در عربستان ترجیح می‌دهد.

کد خبر 840813 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال تیم بارسلونا

دیگر خبرها

  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد