Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فوتبال هفت‌نفره کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ سویا برابر تیم هلند به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ تیم ملی فوتبال هفت‌نفره کشورمان در پنجمین دیدار خود در مسابقات جام جهانی،با نتیجه ۶ بر صفر برابر تیم ملی هلند پیروز شد و روز جمعه می بایست برای ایستادن در جایگاه پنجم به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران پیش از این در مرحله مقدماتی، با یک شکست مقابل آمریکا و دو پیروزی برابر ایرلند و فنلاند از گروه B صعود کردند و با شکست مقابل برزیل در یک چهارم نهایی، در گروه پنجم تا هشتم این رقابت ها قرار گرفتند.

گفتنی است رقابت‌های جام جهانی فوتبال‌ هفت‌نفره، به میزبانی اسپانیا از پانزدهم تیر با حضور ۱۶ تیم در شهر سویا آغاز شد.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغ ماجرای قرار جالب حسین علیزاده و سایه/ ‌اثری که باعث حیرت ابتهاج شد شلیک مرگ مرد عاشق پیشه به همسر دومخلیلی: برای بالا بردن خودشان می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنندبرایان هوک: ایران کماکان پیشنهاد مذاکرات را رد می‌کندآپارتمان‌های با اجاره تا ۲ میلیون تومانانفجار خط لوله گاز در کالیفرنیای‌جنوبی با یک کشته و ۱۵ زخمی الجزایر چراغ اسکار 2020 را روشن کردمخالفت نتانیاهو با ارتباط میان غزه و کرانه‌باختری در طرح صلح آمریکا بوریس جانسون: از اقدام نظامی علیه ایران حمایت نمی‌کنمنامزدهای جوایز امی 2019 اعلام شد/ «بازی تاج و تخت» رکورد زد حکم هادی رضوی صادر شد/اعلام جزئیات محکومیت برادران ریخته‌کران100 ضربه شلاق برای شیطان مزرعهسایر خبرهای داغ

1000گیگ اینترنت رایگان با خرید بسته 30روزه

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

با کیفیت ترین کیف و کفش کوهنوری

صفحات اپلیکیشن خودرا در کمترین زمان بسازید

زیباترین انگشتر های نقره زیر قیمت بازار

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

شرکت در قرعه کشی با خرید نوار بهداشتی

دندان های زیبا داشته باشید

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

بلیط لحظه آخری کیش،مشهد زیر 300 هزار تومان

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد