Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک ناپولی به هواداران بی وفا نیاز ندارد زیرا فکر می کند اگر کسی عاشق ناپولی باشد، به هر حال به ورزشگاه می آید و نیازی به نام های بزرگ در بازار نیست.

طرفداری - هامس رودریگز مشتاق پیوستن به ناپولی بود اما پارتنوپی نتوانسته با رئال مادرید به توافق برسد. ناپولی می خواهد انتقال هامس به صورت قرضی با حق خرید باشد اما رئال مادرید فقط پول نقد می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب حالا ستاره کلمبیایی به اتلتیکو مادرید نزدیک تر است و ناپولی ممکن است برای خرید نیکولاس پپه اقدام کند. اورلیو دی لورنتیس در گفتگو با تی وی لونا گفت:

چیزی که من درک نمی کنم، این است که چرا بایرن که سه برابر ناپولی درآمد دارد، می تواند هامس رودریگز را به صورت قرضی بگیرد و ما نمی توانیم؟ می خواهم قبل از خرج کردن 42 میلیون یورو پول، ببینم مکالمه او و آنچلوتی چگونه خواهد بود. اگر هامس بتواند به صورت قرضی بیاید، هیچکس به این انتقال نه نمی گوید زیرا ما می توانیم یک مهاجم دیگر بخریم که در کنار میلیک، زدن 30 گل در فصل را تضمین می کنند. در غیر این صورت، باید به خرید یک بازیکن دیگر با چشم اندازی به آینده فکر کنم.

رسانه های فرانسوی معتقدند لیل ترجیح می دهد نیکلاس پپه را به ناپولی بدهد تا لیورپول زیرا پارتنوپی می خواهد آدام اوناس را به عنوان بخشی از قرارداد به لیل بدهد. این انتقال حدود 80 میلیون یورو برای ناپولی هزینه در پی دارد:

خرید ما در خط حمله می تواند نیکلاس پپه یا بازیکنی دیگر باشد. پپه بیشتر از هروینگ لوزانو گل می زند. هامس رودریگز بدون شک بازیکن مستعدی است اما اگر مسیر دوران حرفه ای او را نگاه کنید، او هرگز به پتانسیل خود نرسیده است. وقتی من ادینسون کاوانی را خریدم، می گفتند او مهاجم دوم است اما ما او را در نوک خط حمله بازی دادیم و بیشتر از 30 گل در فصل به ثمر رساند و در ناپولی و پاری سن ژرمن تاریخ سازی کرد. وقتی گونزالو هیگواین را خریدیم، او اغلب برای رئال مادرید به میدان نمی رفت. او به ما پیوست و بیش از 30 گل در فصل به ثمر رساند. وقتی میلیک دو بار مصدوم شد، مجبور شدیم مرتنز را به نوک خط حمله ببریم و او هم آمار فوق العاده ای در گلزنی ثبت کرد. 

ما به نام های بزرگ نیاز نداریم تا استادیوم پر شود زیرا شما یا عاشق ناپولی هستید یا نیستید. من به هواداران بی وفا نیاز ندارم. اگر آنها عاشق باشگاه نیستند، بهتر است در خانه بنشینند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس