Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پیام محمدی اظهار داشت: غروب سه‌شنبه در کیلومتر 60 محور سیرجان به بندرعباس تریلری که مسیر سمت سیرجان را طی می‌کرد از باند محور منحرف و در لاین مقابل یعنی سمت بندرعباس قرار می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه سیرجان با بیان اینکه پس از برخورد سواری پژو با تریلر، این خودرو آتش گرفته و چهار سرنشین این سواری زنده زنده در آتش سوخته و جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت حادثه را خواب آلودگی و تخطی و انحراف از محور توسط راننده تریلر عنوان کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه پژو خودرو خواب پلیس راه تصادف خواب سیرجان تصادف جاده ای فرمانده بندر عباس تریلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • دانشمندان : زنبور عسل ملکه به طرز شگفت‌ انگیزی تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان