Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@02:57:16 GMT

بارسلونا سراغ یک بازیکن جوان دیگر رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۰۵۴

بارسلونا سراغ یک بازیکن جوان دیگر رفت

خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه بارسلونا به دنبال جذب مدافع جوان تیم بتیس هستند. تاریخ انتشار: 04:30 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۷۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسئولان باشگاه بارسلونا که تا اینجا با ۳ بازیکن جدید از جمله آنتوآن گریزمان قرارداد بستند، سعی دارند برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود جونیور فیرپو را از بتیس جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده دنبال یک نیمکت‌نشین برای جوردی آلبا است و به نظر می‌رسد از نظر وی فیرپو بهترین گزینه است. بتیس روی این مدافع ۲۲ ساله قیمتی ۳۰ میلیون یورویی گذاشته است. با این حال مسئولان بارسا روی جذب این بازیکن نظر مثبتی دارند.

پیش از این فیلیپه لوئیس مدنظر بارسلونا بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بارسلونا والورده میزان بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد