Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:43:39 GMT

مرسدس بنز مدل ۲۰۱۹ در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۰۵۸

مرسدس بنز مدل ۲۰۱۹ در تهران +عکس

مرسدس بنز مدل ۲۰۱۹ در تهران +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مرسدس بنز مدل 2019 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس

امیرمسعود عابدین: کسانی که با مرسدس AMG آشنایی دارند می‌دانند که E Performance نام سری خودروهای پلاگین هیبریدی این کمپانی است. پرچمدار سری GT اکنون به لطف پیشرانه ۴ لیتری V-8 با توربوشارژ دوقلو در جلو و یک موتور الکتریکی در عقب، از قدرت ترکیبی ۸۰۵ اسب بخار بهره می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین، پیشرانه بنزینی به‌تنهایی ۶۰۳ اسب بخار قدرت را به خود اختصاص می‌دهد. احتمالاً عدد قابل توجه‌تر، گشتاور ترکیبی ۱۴۲۰ نیوتون متری این خودرو است. به گفته مرسدس، AMG GT63 S E Performance شتاب صفر تا صد ۲.۷ ثانیه‌ای دارد.

نسل جدید کوپه مرسدس‌بنز ممکن است با صندلی‌های اضافه‌اش بزرگ‌تر باشد، اما رسماً سریع‌ترین مدل تولیدی AMG در بین همه آنهاست.

باتری فقط ۶.۱ کیلووات ساعت است و مرسدس هیچ اشاره‌ای به برد خودرو در حالت برقی نمی‌کند. در عوض، تمرکز باتری روی عملکرد خودرو بوده و به همین منظور، مرسدس آن را در دمای بهینه نگه می‌دارد تا در صورت نیاز بیشترین قدرت را بگیرد.

یک گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه، قدرت را از طریق سیستم چهارچرخ محرک 4Matic+ مرسدس به چرخ‌ها هدایت می‌کند. در حالت عادی، موتور الکتریکی فقط محور عقب را به حرکت درمی‌آورد. فرمان‌پذیری محور عقب و سیستم تعلیق AMG اکتیو راید کنترل و همچنین ترمزهای سرامیکی کربنی در اینجا به‌صورت استاندارد حضور دارند.

از نظر ظاهری، به‌سختی می‌توانید نسخه E Performance را از AMG GT63 از مدل استاندارد تشخیص دهید. دربی وجود دارد که یک پورت شارژ را در قسمت عقب پنهان می‌کند.

قیمت مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس نزدیک به تاریخ فروش آن در اواخر سال ۲۰۲۴ اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897610

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس
  • مایباخ 62 اس ؛ شاهکاری مرسدس در سال 2007 (+عکس)