Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@19:33:29 GMT

شکست ماشین‌سازی در دیداری تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۰۹۷

شکست ماشین‌سازی در دیداری تدارکاتی

به گزارش وانانیوز، 

شاگردان رسول خطیبی در آخرین بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل خود مقابل تیم نود ارومیه با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند. اردوی 10 روزه آماده‌سازی تیم فوتبال ماشین‌سازی فردا (چهارشنبه 26 تیر) به پایان می‌رسد و دور جدید تمرینات از شنبه هفته آینده شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد

رم در المپیکو طوفانی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه نخست با گل‌های مانچینی و دیبالا در آستانه صعود قرار گرفت، اما ۱۰ دقیقه بعد یکی از بازیکنان ده‌روسی اخراج شد تا رم مجبور شود ۶۰ دقیقه مقابل روسونری مقاومت کند. مقاومتی که فقط یک بار در اواخر نیمه دوم شکسته شد و گابیا فقط توانست اختلاف را کم کند و رم در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در دیگر بازی لیورپول در برگامو میهمان آتالانتایی بود که در دور رفت با ۳ گل در آنفیلد آن‌ها را شکست داده بود. شاگردان کلوپ طوفانی شروع کردند، اما پس از گل دقیقه ۷ صلاح تب آن‌ها فروکش کرد و شاگردان گاسپرینی با کنترل کامل بازی توانستند با وجود شکست یک بر صفر به دور بعدی صعود کنند.

اما شاگردان ژابی آلونسو در لندن تاریخ‌سازی کردند و در حالی که تا دقیقه ۸۷ از وستهم با یک گل عقب بودند توسط فریمپونگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا کماکان شکست ناپذیر بمانند و لورکوزن در مجموع با پیروزی ۳ بر یک صعود کرد و حریف رم در مرحله نیمه‌نهایی شد.

لورکوزن توانست رکورد ۴۳ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را بشکند و با ۴۴ بازی شکست ناپذیری به نبازترین تیم قرن ۲۱ تبدیل شد.

در آخرین بازی هم مارسی در خانه با یک گل بنفیکا را شکست داد تا دو تیم در مجموع به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کنند و در ضربات پنالتی نماینده فرانسه به پیروزی رسید و رقیب آتالانتا در دور بعدی شد.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی