Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:23:44 GMT

حمله خرس وحشی به چوپان ناشنوا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۱۹۳

حمله خرس وحشی به چوپان ناشنوا

 این حادثه ساعت 11:43 روز دوشنبه در حالی رخ داد که تقی محمدی، چوپان 75 ساله  در ارتفاعات سرگرم چراندن گوسفندانش بود.به گفته شاهدان منطقه، پارس کردن مداوم سگ گله باعث شد تا ساکنان وارد عمل شوند و با ایجاد سر و صدا، خرس مهاجم را از صحنه فراری بدهند.

مهدی غلام‌نیا روشن، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل ضمن تأیید این حادثه گفت: وقتی ماجرای حمله خرس از طریق ساکنان منطقه به ما اطلاع داده شد، به سرعت تکنیسین‌های پایگاه بندپی ‌شرقی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بریدگی‌های متعدد ناشی از گازگرفتگی خرس وحشی روی ساق پای چپ علاوه بر پارگی‌های عمیق، موجب شکستگی ساق پای این چوپان و خونریزی شدید مصدوم حادثه شده است، از این رو او را بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. 17302 کد خبر 1280473

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا محمدجواد ظریف شورای نگهبان گابریل کالدرون مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • جان باختن چوپان درگزینی بر اثر صاعقه
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است