Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@19:27:03 GMT

خوشبختی های «شبنم قلی‌خانی» /عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۲۰۱

شبنم قلی‌خانی با انتشار این عکس نوشت: خوشبختی چیزی نیست

که بخواهی آن را به تملک خود درآوری

خوشبختی کیفیتِ تفکر است

حالت روحی ست

خوشبختی

وابسته به جهان درون توست.

دافنه دوموریه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبنم قلی خانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است

امام جمعه شهرستان خوی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این اقتدار جمهوری اسلامی، در سایه ولایت فقیه است، اگر امدادهای الهی نصیب این ملت می‌شود به خاطر این اتصال است و نمونه بارز این نصرت الهی عملیات وعده صادق بود که در تاریخ ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام در عظمت سپاه فرمودند: من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه از نظرم برنمی‌گردم.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه به فرمایش امام راحل از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی بوده و خواهد بود.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: نیروهای مسلح ما چه ارتش، چه سپاه، چه بسیج و چه نیروی انتظامی امروز افتخار دارند همه تحت فرماندهی فرمانده کل قوا یعنی با یک واسطه زیر نظر امام زمان علیه السلام دارند به اسلام و به قرآن و به عترت خدمت می‌کنند.

قاسم‌خانی تصریح کرد: این اقتدار جمهوری اسلامی، در سایه ولایت فقیه است، اگر امدادهای الهی نصیب این ملت می‌شود به خاطر این اتصال است و نمونه بارز این نصرت الهی عملیات وعده صادق بود که در تاریخ ثبت شد.

وی با اشاره به ناکامی غرب در رهگیری بخش محدودی از قدرت موشکی ایران ادامه داد: غرب با وجود آگاهی از حملات و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در رهگیری پرتابه‌های ایران ناکام ماند، در حالی که کشورمان بخش محدودی از قدرت آتش خود را آن هم در سطح فناوری‌های پایین به کار گرفت.

قاسم‌خانی عنوان کرد: از سوی دیگر قدرت آتش لحظه‌ای ایران با قدرت آتش سالانه و زرادخانه ابر قدرت‌ها قابل قیاس بود. تمام این تحولات در فضایی رخ دادند که ایران از موشک‌های هایپرسونیک خود یا موشک ویژه‌ای مانند خرمشهر -۴ بهره نبرد.

امام جمعه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و غرب نه موفق شدند در برابر شاهد- ۲ مقاومت کنند و نه تاب و توان امواج پهپادهای ناشناخته و پیشرفته‌تر را دارند.

قاسم‌خانی افزود: پاسخ ایران به ترور جنایتکارانه دمشق نشان می‌دهد ابعاد عملیات تهران به طور بی‌سابقه‌ای بزرگ‌تر بوده و کشورمان تهدید کرده در صورت تداوم شرارته‌ای تل‌آویو پاسخ دست کم ۱۰ برابر شدیدتر نشان خواهد داد.

وی یادآور شد: پاسخ ایران بر خلاف حمله رژیم غاصب به دمشق دارای ابعاد ژئوپلیتیکی بزرگی بود که یک هشدار به نظر می‌رسید.

کد خبر 745996

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی