Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@19:38:03 GMT

واکنش کاربران به ان‌شاءالله گفتن موگرینی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۲۵۳

واکنش کاربران به ان‌شاءالله گفتن موگرینی +تصاویر

‍‍‍‍‍‍

در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، هنگامی که خبرنگاری از موگرینی درباره اقدامات اروپا برای مقابله با مهاجرت‌های غیرقانونی پرسید، وی در جواب گفت: ان‌شاءالله.

به گزارش شریان نیوز،روز گذشته نشستی با وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد. فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در حاشیه این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره اقدامات اروپا برای مقابله با مهاجرت‌های غیرقانونی پرسیده بود از عبارت «hope so  و ان‌شاءالله» استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکار بردن این واژه توسط فدریکا موگرینی مورد توجه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی قرار گرفت و حواشی جالبی به وجود آورد. در ادامه می‌توانید ویدئوی پاسخ جالب فدریکا موگرینی به سوال یک خبرنگار را مشاهده کنید.

  00:00 00:15 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران و فعالان فضای مجازی نیز پس از انتشار این کلیپ واکنش‌ها و تحلیل‌های طنزآمیز و جالبی در صفحات شخصی خود منتشر کردند. عده‌ای از کاربران نیز از ارتباط بکار بردن کلمه ان‌شاءاللّه و  پایان‌نامه مقطع فوق لیسانس فدریکا موگرینی در دانشگاه ساپینزا رم درخصوص ارتباط سیاست با دیانت در اسلام پرده برداشتند. در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

برچسب هاموگرینی

منبع: شریان

کلیدواژه: موگرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی