Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی بیت الله الحرام صبح سه شنبه با حضور در دو آشپزخانه تامین کننده غذای زائران ایرانی در مدینه منوره‌‏ از نزدیک در جریان این مرحله از امور حجاج تمتع ۹۸ قرار گرفت.
حجت الاسلام نواب در این بازدید گفت: خادمان این بخش در واقع لایه‌های پنهانی و بی ادعایی از گروه‌های متعددی هستند که در تلاشند اعمال حج زائران سرزمین وحی به بهترین وجه به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: بدرقه اولین گروه حجاج ایرانی به سوی سرزمین وحی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تهیه غذا برای زائران ایرانی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم حج مسافران دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه راهکارهای حفاظت از ذخایر و پیشگیری از فعالیت های صید و صیادی غیر مجاز با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره شیلات شهرستان پلدشت و هیات مدیره تعاونی های ۱۸ و ۱۹ صیادی سد ارس، بررسی شد.

  همچنین در این جلسه ظرفیت های آبزی پروری و بهره برداری اصولی از آبزیان دریاچه سد ارس به عنوان یک منبع آبی مطرح و ارزشمند شیلاتی در کشور و راهکارهای مبارزه با صید غیر مجاز و روشهای کنترل عرضه آبزیان صید شده و نحوه همکاری و اقدامات مشترک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • زواره، مدینه السادات ایران و شهر جاذبه‌های تاریخی فراوان
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم