Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند. یکی از محور‌های بیانات ایشان، "لزوم توصیه به تقوا" در خطبه‌های نماز جمعه بود؛ با این تفاوت که ایشان فرمودند این "توصیه به تقوا، باید به‌ صورت مصداقی و عینی در خطبه‌های نماز جمعه تبیین شود و نه به‌ صورت توصیه کلی و بدون بیان مصادیق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" سپس خود ایشان برخی از این مصادیق را نام بردند و بیان شدن این موضوعات در خطبه‌های نماز جمعه را، مورد نیاز جامعه دانستند.

یکی از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر معظم انقلاب، بخشی از بیانات ایشان در خصوص مصادیق تقوا در روابط خانوادگی را در قالب یک تصویرنوشته منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

 بیان چگونگی رعایت تقوا در مسائل خانوادگی

بیان وظایف پدران و مادران در تربیت دینی و اخلاقی فرزندان

 بیان مصادیق تقوا در روابط زوجین

بیان مسائل مربوط به اسراف در جامعه

اجتناب از دروغ و تهمت در کسب و کار و معاملات. ۹۸/۴/۲۵

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب شنیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • نماز جمعه همدان به وقت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان