Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:17:00 GMT

هزینه سنگین برای آبی‌ها یا باز شدن راه فدراسیون؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۵۷۹

هزینه سنگین برای آبی‌ها یا باز شدن راه فدراسیون؟

ماجرای پروپیچ و استقلال هنوز هم دارای زوایای پنهانی است و باید منتظر زمان بود تا قضاوت بهتری در این باره انجام داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال روز گذشته  (سه‌شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بدهی پروپیچ مهاجم کروات و پیشین استقلال با پیگیری معاونت ورزشی باشگاه و موافقت فیفا از مطالبات باشگاه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که ادعای باشگاه استقلال درست نباشد و آنها نتوانند از طریق مطالبا‌ت‌شان در فیفا پول پروپیچ را بدهند باید منتظر هزینه سنگینی بابت این اتفاق باشند، چرا که فیفا در صورت عدم توجه باشگاه به ضرب‌العجل تعیین شده جریمه سنگینی برای استقلال در نظر می‌گیرد.

از طرفی اگر باشگاه استقلال بتواند از مطالباتش در فیفا پول پروپیچ را بدهد و  در  واقع فیفا با این مسئله موافقت کند فصل جدیدی از ارتباطات و لابی بین المللی را در فوتبال ایران شاهد خواهیم بود، چرا که همانطور که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود فیفا مطالبات ایران را پس از حضور در جام جهانی پرداخت نکرده است. 

بیشتر بخوانید:

فیفا پول پروپیچ را پرداخت می‌کند

سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال نیز به این مسئله اشاره کرده بود که با وجود مکاتبات زیادی که صورت گرفته ایران نتوانسته پولش را از فیفا بگیرد. فدراسیون فوتبال روی پول فیفا برای پرداخت دستمزد ویلموتس حساب باز کرده بود اما هنوز این اتفاق رخ نداده و فدراسیون دچار مشکلی جدی برای پرداخت پول سرمربی بلژیکی تیم ملی شده است.

اگر پول استقلال در فیفا به پروپیچ داده شود آن پولی که به سفارت ایران در زاگرب داده شده دوباره به باشگاه استقلال بازگردانده می‌شود و آنها می‌توانند از این پول برای هزینه‌های جاری باشگاه استفاده کنند.
باید منتظر ماند تا مسئولان استقلال در رابطه با پرداخت پول پروپیچ از طریق فیفا توضیحات شفافی به هواداران بدهند. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فدراسیون فوتبال پروپیچ استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳