Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@01:39:19 GMT

مسکو: با حمله به ایران منطقه فرو می‌پاشد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۵۸۳

مسکو: با حمله به ایران منطقه فرو می‌پاشد

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه درباره مخاطرات هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد.وی که با رادیو روسی «کمسومولسکایا برافدا» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «پیش‌بینی درباره نتایج سناریوی استفاده از جنگ علیه ایران حتی برای کسانی که کارشناس مسایل نظامی نیستند هم آسان است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاخاروا با بیان اینکه «منطقه همچنان با مشکلات ناشی از تحولات و رویدادهای لیبی، سوریه و یمن دست و پنجه نرم می‌کند»، افزود: «بدیهی است که اجرای سناریوی نظامی علیه ایران باعث فروپاشی منطقه می‌شود».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «جامعه جهانی تاکنون راهی برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه خاورمیانه پیدا نکرده است و این تنش‌های کنونی منطقه برای همگان نگران کننده است».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه چندی پیش بر آمادگی کشورش برای کاهش تنش در منطقه از طریق روابط خود با کشور‌های حوزه خلیج فارس تاکید کرده بود.

واشنگتن بعد از خروج از برجام در راستای سیاستی موسوم به «فشار حداکثری» به اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی، اعزم یک ناوگروه، چند بمب‌افکن بی‌-۵۲ و چند جنگنده اف-۲۲ به منطقه رو آورده است.

در تازه‌ترین اقدام تحریک‌آمیز، بامداد ۳۰ خردادماه یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا وارد حریم سرزمینی جمهوری اسلامی شد. این هواپیما در منطقه روبروی کوه مبارک هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • تل‌آویو، بازنده شطرنج استراتژیک با تهران