Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@16:28:42 GMT

پیروزی استقلال مقابل نماینده رومانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۶۹۷

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه روز سه‌شنبه به مصاف پترولول پولستی رومانی رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد آقایی، داریوش شجاعیان و علی دشتی برای استقلال گل‌زنی کردند و تک گل نماینده رومانی از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی، تیمش را در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، میلاد باقری، رضا آذری، محمد دانشگر، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی به میدان فرستاد.

تیم پترولول پولستی این دیدار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ می‌توانست به گل برسد اما واکنش حسینی مانع از این کار شد. با این حال دو دقیقه بعد، نماینده رومانی روی یک کرنر به گل نخست رسید. استقلال به ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت که بازی را به تساوی بکشد. در دقیقه ۲۲، سجاد آقایی روی پاس وریا غفوری گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند. در نهایت، نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استراماچونی در این نیمه یک تغییر در تیمش داد و در دقیقه ۲۸، محمد بلبلی را به جای رضا آذری به میدان فرستاد.

با آغاز نیمه دوم، هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند تا اینکه استقلال در دقیقه ۶۳ توسط داریوش شجاعیان به گل دوم رسید. در ادامه در حالی که پترولول فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد می‌کرد، باز هم استقلال به گل رسید. این گل را علی دشتی در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم شاهین طاهرخانی به جای میلاد باقری و علی دشتی به جای تبریزی به میدان رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال نماینده رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد

رم در المپیکو طوفانی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه نخست با گل‌های مانچینی و دیبالا در آستانه صعود قرار گرفت، اما ۱۰ دقیقه بعد یکی از بازیکنان ده‌روسی اخراج شد تا رم مجبور شود ۶۰ دقیقه مقابل روسونری مقاومت کند. مقاومتی که فقط یک بار در اواخر نیمه دوم شکسته شد و گابیا فقط توانست اختلاف را کم کند و رم در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در دیگر بازی لیورپول در برگامو میهمان آتالانتایی بود که در دور رفت با ۳ گل در آنفیلد آن‌ها را شکست داده بود. شاگردان کلوپ طوفانی شروع کردند، اما پس از گل دقیقه ۷ صلاح تب آن‌ها فروکش کرد و شاگردان گاسپرینی با کنترل کامل بازی توانستند با وجود شکست یک بر صفر به دور بعدی صعود کنند.

اما شاگردان ژابی آلونسو در لندن تاریخ‌سازی کردند و در حالی که تا دقیقه ۸۷ از وستهم با یک گل عقب بودند توسط فریمپونگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا کماکان شکست ناپذیر بمانند و لورکوزن در مجموع با پیروزی ۳ بر یک صعود کرد و حریف رم در مرحله نیمه‌نهایی شد.

لورکوزن توانست رکورد ۴۳ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را بشکند و با ۴۴ بازی شکست ناپذیری به نبازترین تیم قرن ۲۱ تبدیل شد.

در آخرین بازی هم مارسی در خانه با یک گل بنفیکا را شکست داد تا دو تیم در مجموع به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کنند و در ضربات پنالتی نماینده فرانسه به پیروزی رسید و رقیب آتالانتا در دور بعدی شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو