Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با امیدها که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: درباره روش های انتخابی حریف تدارکاتی برای تیم ملی باید با احتیاط صحبت کرد. واقعیت این است که کادرفنی تیم ملی باید برنامه ای دوساله برای ترمیم تیم ملی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: خیلی ها شاید بپرسند مگر تیم ملی نیاز به بازبینی دارد. باید بگویم در جام حهانی ۲۰۲۲، بیش از نیمی از اعضای فعلی تیم به دلیل شرایط سنی باید تغییر کنند. ممکن است بازیکنان با تجربه در مرحله مقدماتی تیم ملی را همراهی کنند اما برای جام جهانی نیاز به تغییر نسل داریم.

وی درباره نحوه انتخاب بازیکن برای تیم ملی با تشریح برخی نکات افزود: اصل اول توجه به بازیکنانی است که باید در جام جهانی بازی کنند. اصل دوم نیز توجه به بازیکنانی است که می توانند ما را به جام جهانی برسانند. هر دو پلان را باید آقای ویلموتس در نظر بگیرد. ایران نمی تواند با میانگین سنی ۳۱ سال به مصاف هلند و آلمانی برود که زیر ۲۰ سال هستند.

کارشناس فوتبال ایران درباره برنامه ریزی های تیم ملی تصریح کرد: آقای ویلموتس باید تمام داشته های ایران را ببیند. کارلوس کی روش هم در یک سال و نیم ابتدایی تغییر چندانی در تیم ایجاد نمی کرد. او پس از گذشت این مدت به تدریج در تیم ملی پوست اندازی ایجاد کرد. حالا که کی روش رفت باید بگوییم او فوق حرفه ای بود. البته از لحاظ اخلاقی ایراداتی داشت اما از لحاظ فنی ابداً و اصلاً نمی توان از او ایراد گرفت.

وی درباره لیستی که از تیم ملی و برای دیدار با تیم امید اعلام شده نیز گفت: به روشنی و وضوح می توانست فهمید که ویلموتس بازیکنان را دعوت نکرده بود. او اصلاً در ایران نبود که روی بازیکنان ایرانی دقت نظر داشته باشد.

چراغپور همچنین با انتقاد از بازی تمرینی ملی پوشان با امیدها تاکید کرد: وقتی خودمان با خودمان بازی می کنیم در مقابل خودمان چیزی یاد نمی گیریم. ما باید با تیم خارجی حتی خیلی ضعیف بازی کنیم تا بتوانیم خود را با نژاد فوتبالی متفاوت بسنجیم. کی روش یک چیزی می دانست که در بازی های تدارکاتی خودش باز هم سراغ خارجی های ضعیف می رود.

کد خبر 4668269 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال چراغپور تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟