Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@22:24:29 GMT

دیدار با خانواده های معظم شهداء در شهر ترکالکی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۷۸۲

در این دیدار از خانواده های شهید والامقام قربان اکبری و شهید مجید پاپی زاده دیدن شد.

فاضلی، مسئول ایثارگران تیپ حضرت مهدی(عج) در جمع خانواده شهید با بیان اینکه امروزه آرامش و امنیت ما مرهون ازخودگذشتگی شهدای ماست، ابراز داشت: ما وظیفه ی خود می دانیم از خانواده های شهداء سرکشی کنیم.

وی در این دیدار گفت بنا داریم پدر بزرگوار شهید قربان اکبری همراه با خانواده محترمشان را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همچنین در این دیدار آقایان احسانی نیا، فرماندار شهرستان گتوند، سرهنگ پارسایی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گتوند، سرهنگ طیبی، رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان گتوند، مالک کریمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، تاجبخش، رییس بنیاد شهید شهرستان گتوند و رحمانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر ترکالکی حضور داشتند.

در این برنامه با خانواده های شهید والامقام حمید عیدی زاده و رزمندگان جانباز، منوچهر عشیر و محمدعلی فرجوند دیدار به عمل آمد.

منوچهر عشیر، ضمن تشکر و سپاسگزاری از اجرای چنین دیداری، خواستار رسیدگی و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر ترکالکی شد.

 

دیدار با خانواده های معظم شهداء در شهر ترکالکی

همچنین در روز میلاد امام رضا(ع)، آقایان سیدمحسن فاضلی مسئول ایثارگران تیپ المهدی کرخه، سرهنگ منجزی، جانشین سپاه ناحیه گتوند، مالک کریمی، فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) ، تاجبخش مسئول بنیاد شهید شهرستان گتوند و هیئت همراه، با خانواده های شهید شهر ترکالکی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار از خانواده های شهید والامقام قربان اکبری و شهید مجید پاپی زاده دیدن شد.

فاضلی، مسئول ایثارگران تیپ المهدی کرخه در جمع خانواده شهید با بیان اینکه امروزه آرامش و امنیت ما مرهون ازخودگذشتگی شهدای ماست، ابراز داشت: ما وظیفه ی خود می دانیم از خانواده های شهداء سرکشی کنیم.

وی در این دیدار گفت بنا داریم پدر بزرگوار شهید قربان اکبری همراه با خانواده محترمشان را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کنیم.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء