Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از آغاز طرح تابستانه کتاب از ۲۵ تیر تا ۳ مرداد در کتابفروشی‌های استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد محمدپور گفت: یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان (تابستانه کتاب ٩٨) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ٢٥ تیر تا ٣ مرداد به مدت ١٠ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ٢٦ کتابفروشی عضو این طرح در استان هستند، گفت: کتابفروشی‌‌های آفتاب، اختر،‌ ارک، اوستا، شایسته، فروزش، بانک کتاب، تحریر و کتاب زعفرانیه، حامد، خانه کتاب، دهخدا، ریرا، سایه، شعاع شمس، ‌شهر کتاب تبریز، طنین دانش، علامه، نشر گنجینه‌دانش، هاشمی سودمند، والفجر، کتاب شهر مراغه، کتاب فیروزه، کتاب شهر، کتابخانه تخصصی آئین، کتابسرای دریا و ‌کتابسرای مولا عضو طرح تابستانه کتاب هستند.
محمدپور با بیان اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٢٠ هزار تومان  است، افزود:  در این طرح کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه (تخفیف) ٢٥ درصد و کتاب های ترجمه با کمک هزینه ١٥ در صد عرضه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه تخفیف‌های فصلی کتاب از دو سال پیش آغاز شده است،‌ تصریح کرد:‌ در این طرح، کتابفروشان در هر فصل با دریافت کد ملی به خریداران خود تخفیف می‌دهند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ مابه التفاوت را می‌پردازد.
طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب در راستا ترویج فرهنگ گکتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی ترویج فرهنگ خانه کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی اظهار کرد: شهر تبریز همانند سایر روز‌ها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا ... رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی