Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:44:26 GMT

خبرهای کوتاه چهارشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۹۵۷

خبرهای کوتاه چهارشنبه گلستان


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر "مهدی غفاری" را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری گلستان منصوب کرد.

**
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار گلستان گفت: سامانه اعلام بار آنلاین (مجازی) رانندگان به صورت آزمایشی و با بارگیری ماشین آلات سنگین باری در ۱۵ شرکت حمل و نقل کالای استان آغاز به کار کرد.

**
مهدی عبدالکریم زاده مدیرکل راه آهن منطقه شمال شرق ۲ گفت: تغییر ساعت حرکت قطار گرگان به سمت تهران از ۸ شب به ۱۶ و ۱۰ دقیقه موقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته وی پس از بازسازی و اصلاح قسمتی از مسیر ریلی در محدوده گلوگاه تا گرمسار که بر اثر بارش در دست تعمیر است، ساعت حرکت قطار به زمان سابق باز می‌گردد.

**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز طرح تابستانه کتاب ۹۸ در استان خبر داد و گفت: این طرح تا سوم مرداد ادامه دارد.

کتابفروشی های منتخب برای رونق بخشیدن به بازار مطالعه، کتاب‌ها را با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

**
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

**
مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تکمیل زیر ساخت‌های لازم برای اجرای پروژه گردشگری در جزیره آشوراده با ایجاد فیبر نوری آغاز می‌شود.

**

حق شناس استاندارگلستان: تاکنون بیش از ۱۵ هزار پرونده منازل سیل زده توسط بنیاد مسکن تکمیل و به بانک ارسال شده و حدود ۷ هزار پرونده منجر به انعقاد قرارداد شده که لازم است مردم با سرعت بیشتری به بانک ها مراجعه کنند.

**

شرکت توزیع نیروی برق گلستان اعلام کرد: شرکت های نویدبخش استرآباد و گلستان خدمت گنبد پس از برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، ۲۸ مرد در بخش های شماره برداری، سیمبان راننده و سیمبان خط گرم را به کار گیری می کنند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ieht.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فرهنگی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد

شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت:آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

او افزود: داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

شتایی ادامه داد: در استان گلستان تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه ۱۴۰۲، شاهد ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان هستیم.

شتایی گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 

او ادامه داد: آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان، ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان