Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: دریای دوم تعبیر خوبی برای شرجی هرمزگان بود که جهاد دانشگاهی با دستگاه آب ساز آن را محقق ساخت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه، کارکنان و هیئت‌علمی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه بنده با جهاد دانشگاهی هرمزگان پیوند محکمی دارم، اظهار کرد: 15 سال از این مجموعه بهره بردم و اکنون نیز تا جایی که در توانم باشد در خدمت آن خواهم بود چراکه جهاد دانشگاهی یکی لازم‌ترین مجموعه‌ها برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی آسیب‌های جامعه محصول جهل و نادانی و ناآگاهی هستند، جامعه‌ای که نسبت به ظرفیت‌های خود آگاه نباشد و امکاناتش را نشناسد جامعه جاهلی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: کار جهاد دانشگاهی مبارزه با جهل و تلاش برای روشن کردن نور علم در میدان‌های مختلف است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: کشور و استان ما ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید آن‌ها را شناسایی کنیم، زمانی پسته را تنها مختص دامغان، زیره را مخصوص کرمان، زعفران را مخصوص قائنات و ماهی و میگو را مختص دریا می‌دانستند درصورتی‌که با کنار رفتن جهل و تابیدن نور علم امروز این محصولات در مناطق دیگری نیز قابلیت پرورش دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر اطلاعات علمی مردم را بالا ببریم خدمت بزرگی به اشتغال و اقتصاد جامعه کرده‌ایم، افزود: منحصر کردن تولیدات به چند محصول مشخص ریشه در جهل دارد و باید با شناسایی ظرفیت‌های استان در جهت افزایش ظرفیت تولید آن قدم برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: اگر نور علم در مسیر اقتصاد قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود، بنده گاهی در این زمینه پیشنهاداتی به جهاد دانشگاهی هرمزگان داده‌ام که خوشبختانه جدی گرفته شده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: دریای دوم تعبیر خوبی برای شرجی هرمزگان بود که جهاد دانشگاهی با دستگاه آب ساز آن را محقق ساخت.

وی در پایان با بیان اینکه بنده آخرین خطبه نماز جمعه خود را گفتم اما آخرین سخنرانی من در هرمزگان نخواهد بود، افزود: بنده با تمامی تنگناهای این استان آشنا هستم و  از آنچه در جهت خدمت به مردم هرمزگان به ذهنم خطور کند مضایقه نخواهم کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال جامعه خلیج فارس نماز جمعه ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،   در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان بسیج شهرستان شوط که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اهتمام برای جهاد تبیین امسال باید در راس فعالیت‌ها و امور قرار گیرد تا از این طریق گام‌های بلندی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج برداشته شود، امید است از این رهگذر شاهد عملی شدن شعار سال نیز باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان و کارکنان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند، ادامه داد: تلاش برای تامین رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا بایستی به وحدت بین اهل تشیع و تسنن توجه جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید در اولویت همه مدیران و مسئولان قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند، اضافه کرد: پروژ‌های ناقص و در حال اقدام باید سریع‌ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

رجبی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نسل جدید کشورمان اعم از دانش آموزان دختر و پسر توسط این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه جایگاه مهم و حیاتی را در آینده به دست خواهند آورد و سکان هدایت کشور را به دست می‌گیرند، بنابراین بایستی با معلمان ارتباط بهتر و موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل جدید کشورمان خواهند بود، ادامه داد: مسئولان آینده از همین دانش آموزان تربیت شده این نسل انتخاب خواهند شد، بنابراین لازم است که در تربیت و پرورش آنها بیش از پیش تامل شود تا به عنوان یک فرد متعهد و توانمند پرورش پیدا کنند و ایران اسلامی را بتوانند در مسیر توسعه قرار دهند

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند