Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: فرآورده های لواشک و آلوچه ترش طلا، آلوچه تک سار، پودر فلفل قرمز و جوش شیرین GARSHA، عصاره خوراکی کرویا، ذرت حجیم شده ماهان گل توس، شیره انگور شایلی و شهد نعنا سی رز به علت جعلی بودن و یا نداشتن پروانه بهداشتی معتبر غیرمجاز است.

این دانشگاه از شهروندان خواست این محصولات را مصرف نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو دانشگاه علوم پزشکی فلفل وزارت بهداشت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شهامت ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود.

وی ابراز داشت: تغذیه، محوری ترین مسئله در بحث سرطان است.

شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، تصریح کرد: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟.

شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟.

شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ابراز داشت: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود.

شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرنسل بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

کد خبر 6085206

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد