Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:04:33 GMT

دستگیری سارقان گلستان شهر بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۳۴۳۸

دستگیری سارقان گلستان شهر بجنورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و انبار‌ها منازل مسکونی در گلستان شهر بجنورد موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ پاکدل عنوان کرد:با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ماموران آگاهی نقاط آلوده و محل‌های پاتوق سارقان را شناسایی و سه سارق عضو یک باند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدل با تاکید بر اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی و انبار‌های مسکونی در گلستان شهر بجنورد اعتراف کرد، یاد آور شد: در بازرسی از مخفیگاه وی ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک وتعداد زیادی اقلام سرقتی نیز کشف و ضبط که با هماهنگی مقام قضائی تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/د

دستگیری سارقان گلستان شهر بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان