Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: تحریم‌ها و مشکلات بین المللی مشکلاتی را برای تامین تجهیزات فاز ۲ پتروشیمی خراسان شمالی به وجود آورده است. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی در برنامه تلوزیونی سیمای اترک خراسان شمالی با بیان اینکه انجام شدن سرمایه گذاری در دنیا یک امر اتفاقی نیست٬ اظهار داشت: یک‌سری شاخص‌ها باید شکل بگیرد تا آبادی را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شاخص‌ها آرامش است. خوشبختانه، هم افزایی، آرامش و وحدت مردم استان که رئیس‌جمهور نیز به آن اشاره کرد زمینه همه امور را در استان فراهم کرده است.

320 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه فناوری ارتباطات به خراسان شمالی تزریق می‌شودایجاد 1000 طرح اشتغال‌زایی در خراسان شمالی توسط بنیاد برکتشورای اداری و توسعه خراسان شمالی با حضور رئیس‌جمهور به روایت تصاویر

وی با تاکید بر اینکه در سفر رئیس‌جمهور 811 میلیارد تومان اعتبار زیر ساخت به استان تعلق گرفته است افزود: نکته جالب توجه این است که این اعتبار در سال گذشته 400 میلیارد تومان بود که حتی بخشی از آن تحقق پیدا نکرد. این اعتبار و توجه دولت می‌تواند استان را در بحث زیرساخت خیلی به جلو ببرد و مسیر سرمایه گذاری را هموار کند.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: بانک‌ها متعهد شده‌اند 3 هزار و 700 میلیارد تومان در استان هزینه کنند. سرمایه‌گذاری قطعی 7 الی 8 هزار میلیارد تومانی شرکت‌هایی همچون ایمیدرو و برخی اعتبارات دیگر شامل 20 هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ارزی با مدیران مجموعه‌های مختلف اقتصادی تفاهم شده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: تمام اعتبارات برای سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است و تنها نگران جذب آن از سوی مدیران هستیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه 8 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری قطعی در استان انجام گرفته است٬ گفت: شرکت ایمیدرو با سرمایه گذاری 3 الی 4 هزار میلیارد تومانی همچنین موسسه مالی و اعتباری ملل 2هزار 600 میلیار تومان سرمایه گذاری خواهند داشت. این سرمایه گذاری‌ها در استان خیزش بلندی را در بحث اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان باید خود را باور کنند٬ گفت: از سرمایه گذاران استانی و مردم می‌خواهیم در قالب تعاونی‌ها و اشکال مختلف برای ایجاد کارخانه و اشتغال در استان حرکت را شروع کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه‌های سفر نهایتا دوساله تعریف شده است٬ عنوان داشت: سعی داشته‌ایم زمان اتمام هر پروژه را حداقل 5 تا 6 ماه کوتاه تر کنیم و حجم زیادی از پروژه‌ها در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد. نمی‌گذاریم راه‌اندازی‌ها بیش‌از دوسال طول بکشد.

شجاعی با بیان اینکه مباحث مربوط به فاز 2 پتروشیمی به سفر ریاست جمهوری نرسید٬ گفت: در خصوص فاز دو پتروشیمی گزارش‌ها ارائه شده و از سوی شریعتمداری وزیر کار و ریاست جمهور مورد تایید قرار گرفته است. شستا نیز آمادگی اجرا را دارد و تمام صحبت‌ها انجام گرفته است. تنها مشکل این پروژه تامین تجهیزات ساخت است که باید از خارج از کشور تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه که سفرهای مقامات کشوری به استان ادامه خواهد داشت گفت: در هفته‌های آینده شاهد ورود وزیر ارتباطات و معاونین رییس جمهور به استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • کارشناس بازار سرمایه: ایرانیان خارج از کشور ۱۷۰۰ میلیارد دلار سرمایه دارند
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است